Gå til innhold

BMW i4 M50 er en ren kjøremaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trestein skrev (3 minutter siden):

Kunne godt tenke meg en slik. Håper det kommer en "normal" modell av denne uten M

Kan tenke meg 4 hjulstrekk men ikke M sport greiene. Gjør ofte bilen stivere, lavere , dyrere dekk og bremser.

Helt meningsløst stor effekt også. Kan fint klare meg med 0-100 på 7 sek. 

Da må du nok klare deg med bakhjulsdrift.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det noen av i4 M50 som ser ut som står på stylter, mens denne ser ut som hjulene har passe grei størrelse i forhold til hjulbuene? Er det noe ekstrautstyr som gjør dem høyere (og ekstremt stygge)?

Endret av (not the real) Dr. Bombay
Lenke til kommentar

Det verste eksempelet når det kommer til hjulstørrelse kontra hjulbuer og karosseri er Tesla Model Y på nyere biler. Her ser 19' hjul og mindre direkte latterlig ut. 20' noe bedre, men fremdeles litt merkelig. Når jeg nevner i forhold til karosseri så er det veldig mye "metall" mellom vinduer og hjulbuer bak.

Lenke til kommentar
syljoa skrev (28 minutter siden):

Det verste eksempelet når det kommer til hjulstørrelse kontra hjulbuer og karosseri er Tesla Model Y på nyere biler. Her ser 19' hjul og mindre direkte latterlig ut. 20' noe bedre, men fremdeles litt merkelig. Når jeg nevner i forhold til karosseri så er det veldig mye "metall" mellom vinduer og hjulbuer bak.

Som ikke har så mye med kjøreegenskaper å gjøre.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
syljoa skrev (2 timer siden):

De fleste biler i dag er desverre designet for å se best ut med største tilgjengelige felger, noe som sjelden gjør noe bra for kjøreegenskapene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...