TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august 2023 Forfatter Del Skrevet 17. august 2023 (endret) Viste dere at jeg faktisk har en Discord server også? Det er en Norsk server, der jeg deler ut det jeg liker og holde på med, sånn som spilling, streaming, samlingene mine, spillprosjektene mine, mm. Hvis dette høres interessant ut, så bare stikk innom serveren min SCM-Cartel vis dere vil. Invitasjonen er rett under, og er alltids åpen. 😃😃 https://discord.gg/w4Epnn4 Endret 17. august 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. august 2023 Forfatter Del Skrevet 17. august 2023 MR SPEED skrev (På 29.6.2023 den 12.39): Må skrives litt hva er det verste møkka spillet på ps4 @TheDarkSycamore - SCM 😋 Jeg både hater og elsker disse spillene her, Doki Doki Literatur Club og Nier Replicant. De er de eneste jeg har i hylla som jeg faktisk hater og elsker på samme tid. 😍😡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Imponerende samling @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Entern skrev (På 22.12.2023 den 8:55 AM): Imponerende samling @TheDarkSycamore - SCM Takk 😃😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Nå har dere noe og glede dere til. Skal om ikke så veldig lenge komme med en ny bilde oppdatering av spill samlingen min. 😃😃🙃 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Stor samling! Har du fullført alle disse? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Forfatter Del Skrevet 24. juni :utakt skrev (På 22.6.2024 den 4:11 PM): Stor samling! Har du fullført alle disse? Nei, ikke akkurat. Har virkelig mange jeg ikke har rundet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Forfatter Del Skrevet 24. juni Disse er de aller nyeste jeg har ordnet meg. 😃😃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå