TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Fikk løst å dele min fysiske konsoll spill samlingen min. Kan være mulig at jeg viser noen bilder av spillene mine også. 😄 Playstation hylla mi: Spoiler Dette er det jeg har i PS4 hylla mi: Geometry Wars Dimensions Evolved NBA2K 17 Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout Omega Collection Anima Gate Of Memories Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Dark Souls Dark Souls 2 Dark Souls 3 Dead Cells Deception 4 The Nightmare Princess Destiny Destiny 2 Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Mirror's Edge Catalyst Monster Hunter World Slain Back From Hell Terminator Resistance 20th Anniversary Duke Nukem 3D World Tour Agony Agents Of Mayhem Bioshock The Collection Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Skyrim The Evil Within 2 Until Dawn Valfaris Vikings Wolves Of Midgard Wolfenstein The Old Blood Wolfenstein 2 The New Colossus Plague Inc: Evolved Path Of Exile Life Is Strange Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish Street Fighter 30th Anniversary Collection Tetris Effect Skyrim VR Saints Raw IV & Gat Out Of Hell Devil May Cry HD Collection Code Vein Grandblue Fantasy Versus Dead Of Alive 6 Man Eater Blade Strangers Kingdom Hearts Final Mix Kingdom Hearts Re:Chain Of Memories Kingdom Hearts 2 Final Mix Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix Kingdom Heatts 3 Everspace Nexomon Extinction Death's Gambit Blazeblue Cross Tag Battle Kingdom Hearts Dream Drop Distance Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep Kingdom Hearts Melody Of Memory Devil May Cry 5 Hellpoint Mothergunship Immortal Unchained Gal Gun Double Peace Dreamfall Chapters Anthem Darksiders Wolfenstein Youngblood Evolve Elex Gal Gun 2 Darksiders II Senran Kagura R-Type Final 2 The Evil Within Devil May Cry 4 Hatsune Miku Project Diva X Alex Kidd In Miracle World DX Bladed Fury Biomutant Hades Scarlet Nexus Shadows Awakening Nier Replicant Wolfenstein The New Order Blasphemous Hired Gun The Eternal Cylinder Genshin Inpact Aliens: Fireteam Elite Apsulov End Of Gods Life Is Strange True Colors Alien: Isolation Crysis Crysis 2 Crysis 3 Hot Wheels Unleashed The Sims 4 Doki Doki Literature Club Trailblazers Darksiders Genesis Genesis Alpha One Elden Ring Greed Fall Horizon Forbidden West Monster Crown Nytt i Ps4-spill hylla mi: Resident Evil Village Chorvs Endret 12. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Vil gjerne kunne oppdatere første posten i denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2021 Har enda flere spill i boden min. 😃🎮🎮 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2021 Dette er noen av mine nye spill jeg har ordnet. Enda mer spill er på vei. 😍😍 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Da var spillene jeg har ventet på kommet. 3 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Det likte jeg DS 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Apsulov! 👍 My man! 👏👏 Du kommer ikke til å bli skuffet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 Myst skrev (9 minutter siden): Apsulov! 👍 My man! 👏👏 Du kommer ikke til å bli skuffet. Er over hode ikke skuffet av det spillet der. Minner meg veldig om Agony. Elsker man Agony så vil man elske det spillet der. 😍🥰😘 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Ja, sjekket ut på PSS nå, virker som de har en del likheter og 220 spenn er ikke så ille. Men hvordan er spillmekanikken, våpen, vanskelighetsgrad og sånn? Hvis det også har NG+ i tillegg, da gir jeg det gjerne en sjanse. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) @Myst det er ikke våpen i spillet Agony. Det er horror survivor, foregår nedi helvete. Agony har fått veldig blandet kritikk. 😊😊 Endret 12. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Er en bra samling mange spill har du da da.👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 Endret 3. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2022 Dere må gjerne delta i søndags streamen min også hvis dere vil. 😏🎮🎮🎮 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 er det våpen i nier automata THED har kjøpt det går får ikke spillet det på lenge jaer på sykehuset ennå 😵💫 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2023 MR SPEED skrev (På 22.1.2023 den 13.19): er det våpen i nier automata THED har kjøpt det går får ikke spillet det på lenge jaer på sykehuset ennå 😵💫 Jah, det er våpen i Nier Automata. For det meste sverd og dolker, og en robot som skyter for deg. 😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2023 Forfatter Del Skrevet 3. april 2023 Samlingen min blir stadig større. 🎮🎮😏 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Mange nye spill da gitt hva er favoritt spill der da THED Endret 5. april 2023 av MR SPEED Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 (endret) MR SPEED skrev (På 6.4.2023 den 0.01): Mange nye spill da gitt hva er favoritt spill der da THED På mitt forrige bilde, så blir det nok de tre øverste. Den til øverst til høyre, Ghostrunner er et drit vanskelig og kul spill på samme tid. Har flere favoritter en det. 😏😏 Elex går ann. 😊 Endret 14. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Må skrives litt hva er det verste møkka spillet på ps4 @TheDarkSycamore - SCM 😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå