Gå til innhold

Ny teknologi til tross – Helse-Norge trenger økt bemanning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roger moore: Det er helt feil å tro at løsningen er å bare kaste mer penger på bålet. Vi må faktisk innse at offentlig sektor skal ikke sysle med alt mellom himmel og jord. Kutt ut alt tullet de holder på og la de fokusere på det som skulle være deres kjerneoppgaver, nemlig: forsvar, utdanning, sykehus, brann, politi og nødvendig infrastruktur (veier, vann/avløp og elektrisitet) .

Resten er bare et pengesluk som ikke gavner noen, hverken de som blir tvunget til å betale for det eller de som tror at de gjør en kjempe viktig jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Selvstendigsaas skrev (15 minutter siden):

Roger moore: Det er helt feil å tro at løsningen er å bare kaste mer penger på bålet. Vi må faktisk innse at offentlig sektor skal ikke sysle med alt mellom himmel og jord. Kutt ut alt tullet de holder på og la de fokusere på det som skulle være deres kjerneoppgaver, nemlig: forsvar, utdanning, sykehus, brann, politi og nødvendig infrastruktur (veier, vann/avløp og elektrisitet) .

Resten er bare et pengesluk som ikke gavner noen, hverken de som blir tvunget til å betale for det eller de som tror at de gjør en kjempe viktig jobb.

Hvordan er min løsning å kaste penger på bålet?

Lenke til kommentar

Det er mildt sagt provoserende som ung å få beskjed om at man som gammel skal klare seg selv samtidig som skattebyrden i Norge er relativt tung. Hvis jeg får betale inn etter hva det ser ut til at jeg får ut av dette systemet så blir det null problem for meg å kjøpe tjenestene. 

Produksjonen fra staten står ikke ift innbetaling. Påtide med slanking.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...