brukernavn331 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Hei! Det siste halvåret har vi opplevd problemer med et firma som skulle montere solskjerming på verandaen våres. Skal prøve å fatte meg i korthet. Da selger var på befaring var han veldig på at om man bestilte raskt så var leveringstiden kort (4-6 uker). Det hele ble montert etter 3 måneder. Da det endelig ble montert så man fort at det var feil farge på duken. 1,5 mnd etter kom de for å sette på riktig duk. Det viste seg at også den hadde feil farge. Denne uken fikk vi endelig riktig farge. Men vi er likevel ikke fornøyd da hele duken «hakker» seg nedover, noe den ikke gjorde før. Vi forhåndsbetalte 50% og fikk faktura på resterende 50% nå idag. Hele denne «reisen» har bestått av avtaler som ikke har blitt holdt, montører som har kommet flere timer forsent og ikke minst tid og penger for vår del (har måtte ta fri fra jobb 2 ganger). Hva syntes dere man kan kreve i avslag? Eller er det noe poeng i å kreve noe? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg hadde ikke aset meg opp, men hadde krevd at systemet ikke hakker og holdt tilbake en minnerlig sum til alt var ok. Eksempelvis 20%. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå