elviz Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har anskaffet meg Chess-abb, men får ikke til å motta mms. Har gjort så som det står på hjemmesidene deres, med tanke på innstillinger. Fortsatt kan jeg ikke motta mms! Noen som hgar hatt samme problemet, og kan hjelpe meg? Abbonementet er med Netcom-dekning forresten. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hepp, har hatt dette problemmet selv , har chess med telenor dekning.. Har hatt kontakt med chess kundeservice, her kommer løsningen: Er kanskje noen få forandringer her og der på dette, siden du har netcom.. Dette er oppsettet op en Sony Ericson T610 iallefall (telenor dekning?): Du kan bruke følgende oppsett pÃ¥ din telefon: MMS-oppsett Chess Data-konto Chess * GÃ¥ inn i menyen [Kommunikasjon - Datakomm. - Datakontoer] * Ny konto * GPRS-Data * Navn: Chess GPRS MMS * APN: mms * Bruker-ID: std * Passord: mms * Trykk Lagre * Velg kontoen pÃ¥ nytt * Endre * Be om passord: Av * Tillat samtaler: Automatisk * IP adresse: (blank) * DNS-adresse: (blank) * Avans. innst. * Godkjenning: Normal * Datakomprimering: Av * Header-kompr.: Av * Tjenestekvalitet * Prioritet: Abonnert * Forsinkelse: Abonnert * PÃ¥litelighet: Abonnert * Topphastighet: Abonnert * Gj.snittshastighet: Abonnert MMS-konto * GÃ¥ inn i menyen [Meny - Meldinger - Bilde - Valg] * Gyldighetstid: Maksimum * Leserapport: Av * Leveringsrapp: Av * Begrens meldinger * Hjemmenett: Tillat * Roaming-nett: Spør alltid * Filter: kryss av for bÃ¥de Reklame og Anonym * GÃ¥ to trinn tilbake med retur-tasten * Innholdsvarsel: Av * Meldingsserver: http://mmsc/ * WAP-profil - Velg - Chess GPRS MMS Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det ser ut som om chess har noen feil på sidene demses Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 glemte noe: hess WAP Profil * Gå inn i menyen [Kommunikasjon - WAP-valg - WAP-profiler] * Ny profil * Navn: Chess MMS * Koble til med: Chess GPRS MMS * IP-adresse: 010.010.010.011 * Lagre MMS-konto * Gå inn i menyen [Meny - Meldinger - Bilde - Valg] * Gyldighetstid: Maksimum * Leserapport: Av * Leveringsrapp: Av * Begrens meldinger * Hjemmenett: Tillat * Roaming-nett: Spør alltid * Filter: kryss av for både Reklame og Anonym * Gå to trinn tilbake med retur-tasten * Innholdsvarsel: Av * Meldingsserver: http://mmsc/ * WAP-profil - Velg - Chess GPRS MMS Lenke til kommentar
elviz Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Takk og takk! Ringte til Chess for å finne ut av dette.. Det stemmer at det er noen feil på nettsidene deres, fikk jeg vite. Fikk tilsendt oppsett av den hyggelige mannen i den andre enden. Da ordnet det seg gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå