Datata Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Jeg har en iPad som har begynt å oppføre seg merkelig. som et eksempel har handlekorga forsvunnet hos et firma jeg har handlet fra jevnlig, hvilket betyr at ikke får handlet mer! Kan jeg ha blitt hacket? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Har Safari på Ipad privatmodus? Kan du teste i privatmodus? Lenke til kommentar
Datata Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 mobile999 skrev (1 time siden): Har Safari på Ipad privatmodus? Kan du teste i privatmodus? I privatmodus er det nesten det samme, men ikke helt. Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Datata skrev (7 timer siden): Jeg har en iPad som har begynt å oppføre seg merkelig. som et eksempel har handlekorga forsvunnet hos et firma jeg har handlet fra jevnlig, hvilket betyr at ikke får handlet mer! Kan jeg ha blitt hacket? Etter all sannsynlighet, nei. Det er heller siste konklusjon jeg ville ha hoppet til. Det er så mye annet som kan ha skjedd: Feil i nettsiden sin JS-kode; endte med å slette handlekurven Feil i Safari; endte med at nettsidens data ble slettet Feil på tjeneren til nettsiden; ba lokal JS-kode på klienten om å slette handlekorgen Brukerfeil (privatmodus, osv) Safari er satt til å slette nettsidedata etter en viss tid, og denne tiden er passert iPaden din har ekstrem mangel på ledig plass, og Safari har slettet det den kan slette for å frigjøre plass. Du slettet den hin dagen, men kan ikke huske det. Du har bedt Safari om å slette data den har lagret Endret 17. desember 2021 av Memento scientiam Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Sikkert bare utlogging eller sletting av cache/cookies Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Datata skrev (45 minutter siden): I privatmodus er det nesten det samme, men ikke helt. Har forsøkt å se hva dom skjer dersom du tester med pc, telefon eller lignende? Lenke til kommentar
Datata Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 mobile999 skrev (58 minutter siden): Har forsøkt å se hva dom skjer dersom du tester med pc, telefon eller lignende? Har prøvd på en PC og der fungerer alt som normalt. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2021 Memento scientiam skrev (11 timer siden): Etter all sannsynlighet, nei. Det er heller siste konklusjon jeg ville ha hoppet til. Det er så mye annet som kan ha skjedd: Feil i nettsiden sin JS-kode; endte med å slette handlekurven Feil i Safari; endte med at nettsidens data ble slettet Feil på tjeneren til nettsiden; ba lokal JS-kode på klienten om å slette handlekorgen Brukerfeil (privatmodus, osv) Safari er satt til å slette nettsidedata etter en viss tid, og denne tiden er passert iPaden din har ekstrem mangel på ledig plass, og Safari har slettet det den kan slette for å frigjøre plass. Du slettet den hin dagen, men kan ikke huske det. Du har bedt Safari om å slette data den har lagret Jeg tror det hele startet med oppgradering til ios 15, det var en «major upgrade», så kanskje liten plass igjen kan være årsaken? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Det er allerede foreslått. Det kan også være at nettbutikken har gjort noen endringer som har slått uheldig ut. Du kan vel sjekke ledig lagringsplass i instillinger. Dersom det er ledig lagraingsplass så vil jeg foreslå å teste en annen nettleser, f.eks. Chrome. Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 mobile999 skrev (56 minutter siden): foreslå å teste en annen nettleser, f.eks. Chrome. Det er veldig dårlig gjort å anbefale noen å bli overvåket og sporet. 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2021 mobile999 skrev (4 timer siden): Det er allerede foreslått. Det kan også være at nettbutikken har gjort noen endringer som har slått uheldig ut. Du kan vel sjekke ledig lagringsplass i instillinger. Dersom det er ledig lagraingsplass så vil jeg foreslå å teste en annen nettleser, f.eks. Chrome. Det er 14,59 GB ledig (av 32) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå