stamkunde Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Jeg har koblet til motorvarmer på bil og den har vært på kanskje en uke, og da forstår jeg at det er kun snakk om at batteriet lades. Endret 19. desember 2021 av stamkunde Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) . Endret 19. desember 2021 av stamkunde Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Hva slags motorvarmer er det? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Cocola skrev (På 19.12.2021 den 10.57): Hva slags motorvarmer er det? defa. Jeg erfarte at det var veldig mye risting i bilen når jeg startet. Bare mistenker den var overladet? eller om jeg glemte å slå av automatisk med mobil motorvarmer, fordi jeg trakk ledningen bare... Endret 20. desember 2021 av stamkunde Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Er den en lader montert i Defa-systemet så får ikke den overladet batteriet da den kobler ut når batteriet er fulladet, Det er heller ikke lurt å la motorvarmeren stå i over lang tid, spesielt dager og uker pga brannfare. Om det rister i bilen din, så tyder det heller på det at der et annet problem som for eksempel at den ikke går på alle sylindere. Bensin eller diesel? Motorlampe som lyser? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 21. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2021 Alt har fungert utmerket. Og jeg har aldri erfart den slags motorlyd. Men setter dette i sammenheng med motorvarmer som kun var på i forbindelse med ladefunksjon på bilen. Men følte jeg hadde gjort noe feil med motorvarmer siden det ble slik. Det samme skjedde idag. Ekstra lyd uten like. Ingen beskjed på display. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 21. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2021 Hvis dem kobler bort ladefunsksjon da vil jeg si det er positivt. Ja, dette er fullpakket defa. Når jeg gasser så fjerner den ekstra vibrering og lyden til normal kontekst. Når jeg kjører rett etter at jeg har startet så fungerer den utmerket. Men får inntrykk Når det er kaldt i startfasen at det er kun da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå