seda Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Hei! Jeg plukket ned den gamle PS3-konsollen fra loftet i dag. Skulle egentlig bare rydde litt, men tenkte å rengjøre den og se om det fortsatt var liv der. Liv var det, men det er dårlig med lagringsplass. Jeg ser at den originale Hitachi-disken kun er på 120 GB, men jeg har en Seagate Barracuda på 2TB liggende fra et annet laptop-prosjekt. Er dette en straight swap å bytte om på disse diskene? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Instruksjoner In practical terms this means you can buy most 2.5-inch 500GB or 1TB slimline hard drives without any major issues. 2TB hard drives are often a little too tall. 2 TB HDD in PS3 (Questionable Functionality) Endret 16. desember 2021 av ^fmj Lenke til kommentar
seda Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 ^fmj skrev (8 minutter siden): Instruksjoner In practical terms this means you can buy most 2.5-inch 500GB or 1TB slimline hard drives without any major issues. 2TB hard drives are often a little too tall. 2 TB HDD in PS3 (Questionable Functionality) Takk takk! Akkurat denne disken er 7 mm tykk og fra 2019, så jeg gir det et forsøk siden forumtrøblinga der er 6 år gammel. Man vet jo aldri 🤷♂️ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Du må muligens ha en USB-stikke klar med siste firmware til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå