Locrin Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Hei Kan jeg få noen erfaringer fra folk som kjenner ett eller begge selskapene? Jeg har en mann på innsiden i TietoEvry som trives og har vært der i noen år. TietoEvry er også 4 minutter fra huset mitt mens Telenor er 2 timers reise, dog hjemmekontor er selvsagt normen. Endret 16. desember 2021 av Locrin Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Helt klart den jobben som har kortest pendling. Blir fort lei av sånt. I tillegg til at du mister 4 timer av dagen på ingenting 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 Det er veldig sant. Kan dog jobbe på toget og ville kun dratt til kontoret en gang i ny og ne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Nærmest hjem uten tvil, jeg har byttet jobb tidligere kun for å slippe reise så mye. Bedre livskvalitet. Lenke til kommentar
Gjest 07d66...2fe Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Hei, har jobbet i begge selskaper. Alt avhenger egentlig av hvilket miljø du havner i. Vanskelig å generelt si at "Telenor er best". Men har du først fått foten innenfor et av de selskapene, så har de tilknytning med alle andre store IT-selskaper i Norge, og da er veien videre for deg ganske enkel. Pass på å "selge deg selv", spesielt ovenfor andre selskaper. Skaff deg forbindelser, så har du mulighet til å gå videre hvis du av en eller annen grunn ikke skulle trives der du havner. Lykke til! Anonymous poster hash: 07d66...2fe Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Takk for Gode innspill. Forstår at det er vanskelig å komme med anbefalinger for så massive selskaper. Har gjort valget nå så får vi se hvordan det blir 😄 Endret 17. desember 2021 av Locrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå