Puzzlefuzz Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Den siste tiden har det blitt så få artikler som treffer mitt interessefelt som gamer, at jeg ønsker å avslutte abonnementet hos Gamer.no. Men nå har jeg sittet en halv time og prøvd å finne ut hvordan jeg gjør det, men finner ingen mulighet for dette. Så vidt jeg kan se av min nettbank, trekkes det kr. 20,- hver måned for dette abonnementet. Trenger hjelp for å avslutte, gjerne en link her. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Hei Du har ikke hatt aktivt abonnement siden 2019 etter det jeg kan se, og da betalte du 39,- per måned. Gamer.no har aldri hatt et abonnement som koster 20 kroner i måneden. Er du sikker på at dette kommer fra Gamer.no? Send oss i så fall flere detaljer på [email protected] så får vi sett nærmere på det. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 Takk for raskt svar. Da må jeg bare beklage, og jeg får prøve å finne ut hvem andre det kan være som trekker dette beløpet hver måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå