Spillredaksjonen Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Level Up går sammen med selskapet bak Gamer.no og Telialigaen Good Game AS går inn som største eier i spillredaksjonen Level Up. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Gratulerer til begge parter 4 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 En fantastisk nyhet, ønsker LevelUp lykke til og jeg lover å fortsette å stltte på Patreon! 4 Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Gratulerer så mye! Ser ut til å bli et spennende spillår 2022! Lenke til kommentar
TheAvatar Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Level Up husker jeg fra vg.no ? Fantastisk moro å se dem. Faktisk fikk jeg en type "vibes" som jeg fikk av Top Gear (opprinnelig), og det er bra! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 TheAvatar skrev (1 minutt siden): Level Up husker jeg fra vg.no ? Fantastisk moro å se dem. Faktisk fikk jeg en type "vibes" som jeg fikk av Top Gear (opprinnelig), og det er bra! De har holdt på jevnt og trutt via patreondonasjoner i seks år etter vg. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Gratulerer til alle! Eneste podcast jeg hører på fast utenom ACG. Rune, Karl, Frida, Nick, Svendsen og flere. Så flott gjeng og lager veldig morsomme anmeldelser og god underholdning Endret 16. desember 2021 av BakaBerg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Dette var gøy nyheter! Ønsker både Good Game AS og Level Up lykke til med denne satsingen. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Dette har potensialet til å bli noe bra, men min største frykt er at dette ender med å bli en megafon for esport dekning… noe det garantert gjør. Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Gratulerer så mye! Dette ser vi veldig frem til Lenke til kommentar
TrAAsT Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 andypandy skrev: Dette har potensialet til å bli noe bra, men min største frykt er at dette ender med å bli en megafon for esport dekning… noe det garantert gjør. Du kjenner ikke til Level Up hvis du tror det. 3 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 andypandy skrev (På 17.12.2021 den 1.08): Dette har potensialet til å bli noe bra, men min største frykt er at dette ender med å bli en megafon for esport dekning… noe det garantert gjør. Som TrAAsT sier over her, da kjenner du ikke levelupfolkene. De har en helt annen greie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Ingen av de i levelup dekker esport. Så det kan du nok glemme. Hverken Rune, Karl, Frida, Nick eller Svenzen har noen sinne satt sine bein i et FIFA-spill, og ingen av dem spiller "league" eller dota osv. Hvis du ser på videoen sier Rune at det er han som er daglig leder og bestemmer det redaksjonelle innholdet. De sluttet ikke med Levelup etter VG, men gikk over til ren folkefinansiering via Patreon og fortsatte stort sett som før de siste 6 årene, med lavere budsjett. Nå kommer de til å få fast lønn igjen hvertfall. Endret 20. desember 2021 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå