FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg kopler opp ngt rutern til en 3COM router og jeg kommer ikke på nettet. eks. msn får jeg mld om at jeg kanskje er sperret bak en brannmur ellns. noen som kan hjelpe? (LAN!) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg kopler opp ngt rutern til en 3COM router og jeg kommer ikke på nettet. eks. msn får jeg mld om at jeg kanskje er sperret bak en brannmur ellns. noen som kan hjelpe? (LAN!) hva med å skru av brannmuren og se om det funker? hvis du kan selvfølgelig. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Sorry, har visst det, men seriøst: hvor skrur jeg den av? (finenr det vel ut nå snart...) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sorry, har visst det, men seriøst: hvor skrur jeg den av? (finenr det vel ut nå snart...) er det en software eller hardware brannmur? er det en hardware-ruter kan du vel bare dra ut strømledninga? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sorry, har visst det, men seriøst: hvor skrur jeg den av? (finenr det vel ut nå snart...) er det en software eller hardware brannmur? er det en hardware-ruter kan du vel bare dra ut strømledninga? Hvis det er routeren som deler ut internettn til maskinene så er det jo kanskje ikke så lurt å dra ut pluggen... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sorry, har visst det, men seriøst: hvor skrur jeg den av? (finenr det vel ut nå snart...) er det en software eller hardware brannmur? er det en hardware-ruter kan du vel bare dra ut strømledninga? Hvis det er routeren som deler ut internettn til maskinene så er det jo kanskje ikke så lurt å dra ut pluggen... nei men hvis du har en egen brannmur som ikke er i ruteren kan du det, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå