EverQuest Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvordan finner jeg ut om min ram er singlesided eller dubbel sided. har en 2100 twinmos brikke og en uten twinmos. er twinmos DS ?? faar de ike til og funke sammen Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er merkene forskjellige så er det ikke rart om de ikke virker sammen... har begge brikkene samme hastighet (PC 2100)? Lenke til kommentar
EverQuest Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 ja de er begge 2100 .. 512 . den ene er twinmos med winbound , andre star det bare 2100 512 pa. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er jo ikke så veldig vanskelig og sjekke om rammen er DUALSIDED eller SINGLESIDED da.. Bare se fysisk på rambrikken.. Har iallefall vært forskjellen på de DS og SS brikkene jeg har sett.. Så med et lite forbehold.. Mine BH5 (twinmos winbond) på 512 var DS og mine 256 brikker er SS. Lenke til kommentar
EverQuest Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 oki takker. begge mine er dual sided then . Lenke til kommentar
carwash Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Så vidt det er meg kjent _kan_ ram vær ds selv om det kun fysisk er brikker på en side. Mvh. Simen A. Farstad Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er jo ikke så veldig vanskelig og sjekke om rammen er DUALSIDED eller SINGLESIDED da.. Bare se fysisk på rambrikken.. Har iallefall vært forskjellen på de DS og SS brikkene jeg har sett.. Så med et lite forbehold.. Mine BH5 (twinmos winbond) på 512 var DS og mine 256 brikker er SS. rambrikker med chipper på bare en side kan være like mye Doublesided som brikker med chipper på begge kan være singelsided. har vel mer med å gjøre hvordan de er koblet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 rambrikker med chipper på bare en side kan være like mye Doublesided som brikker med chipper på begge kan være singelsided. har vel mer med å gjøre hvordan de er koblet Nope, av det eg har lest så er det slikt som navnet sier, enten er de dobbelsided eller enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå