Redaksjonen. Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 BankID-trøbbel: Har daglige krisemøter, men finner ikke årsaken [Ekstra] 1 Lenke til kommentar
c9c Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) La meg gjette: Når man flytter inne et stort datasenter/skytjeneste så har leverandøren oversolgt hvor bra systemet deres er. Typisk er at store datasentre har mye sikrere løsninger for lagring og annet som også medfører at hastighet på løsninger er utrolig mye tregere. Jeg vil tro BankID har endret mye kode til å bli asynkron med mye venting og annet for at ting skal fungere, eller at man har kastet mer ressurser enn forutsett på løsningen. Eierne av DXC griner nok uansett ikke på vei til banken. Utrolig viktig nå at man ikke lar DXC få ekstra midler for å løse krisen når de selv trolig er ansvarlig for skaleringen av miljøet. Endret 15. desember 2021 av c9c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå