Spillredaksjonen Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Eivor møter Kassandra i ny Assassin's Creed-utvidelse Nye historier å utforske i både Assassin's Creed Valhalla og Assassin's Creed Odyssey. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Hva tenker folket bak gamer.no om å skrive artikler som promoterer en utvikler/utgiver som de siste to årene har vist seg å beskytte overgripere, har vært ett fristed for gjennomgående diskriminering og behandler ansatte på bunnlinja etter bruk og kast-prinsippet? 🤔 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Skal Gamer.no vurdere spillnyheter og artikler bare utifra et politisk eller samfunnsmessig ståsted blir det lite fokus på innholdet i spillet de skriver om all den tid de fleste (store) spillutviklere og utgivere dessverre kommer fra to land som er kjent for svært kritikkverdige forhold overfor sin arbeidsstokk, enten det er overvåking, diskriminering, dårlige arbeids- og lønnsforhold for å berike ledere/eiere osv. Det er nok ikke bare UBIsoft som har svin på skogen - kanskje alle spillsider slik som Gamer.no bare skal kjøre full cancel i protest mot denne urettferdigheten? 🤔 Gamer.no har egne artikler som fokuserer på politikk i spillselskaper også dersom du bare er interessert i å lese mer om temaet. Bare å søke litt det. Endret 15. desember 2021 av Retroman 8 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 48 minutes ago, Retroman said: Skal Gamer.no vurdere spillnyheter og artikler bare utifra et politisk eller samfunnsmessig ståsted blir det lite fokus på innholdet i spillet de skriver om all den tid de fleste (store) spillutviklere og utgivere dessverre kommer fra to land som er kjent for svært kritikkverdige forhold overfor sin arbeidsstokk, enten det er overvåking, diskriminering, dårlige arbeids- og lønnsforhold for å berike ledere/eiere osv. Det er nok ikke bare UBIsoft som har svin på skogen - kanskje alle spillsider slik som Gamer.no bare skal kjøre full cancel i protest mot denne urettferdigheten? 🤔 Gamer.no har egne artikler som fokuserer på politikk i spillselskaper også dersom du bare er interessert i å lese mer om temaet. Bare å søke litt det. Man kan ikke ta "same procedure as last year" når en bedrit har nådd det nivået UBI har, ubi må boikottes av både spillere og spill media. Eneste gangene UBI skal skrives om i media er når de fremviser dritten de gjør, når de taper nok penger vil de kanskje gjøre noe. Men så lenge gamer og andre driver med gratis reklame for UBI vil aldri noe skje. Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Gunfreak skrev (22 minutter siden): Man kan ikke ta "same procedure as last year" når en bedrit har nådd det nivået UBI har, ubi må boikottes av både spillere og spill media. Eneste gangene UBI skal skrives om i media er når de fremviser dritten de gjør, når de taper nok penger vil de kanskje gjøre noe. Men så lenge gamer og andre driver med gratis reklame for UBI vil aldri noe skje. Jeg forstår tankegangen, men Ubi er en stor spiller i spillindustrien, det er jo ikke få spill de produserer som man nesten må omtale som en spillside. Derimot hadde jeg syntes det var helt innafor om de inkluderte en tekst i hver artikkel om Ubi og Ubi-spill at de beskytter overgripere og har en drittkultur internt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Stormwolf Skrevet 15. desember 2021 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2021 Tenker vi fokuserer på spilla framfor Ubisoft som selskap. Gode nyheter. 10 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Stormwolf skrev: Tenker vi fokuserer på spilla framfor Ubisoft som selskap. Gode nyheter. Visste ikke at vi hadde FIFA-ledere på forumet. Lenke til kommentar
njawl Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Holder meg til innholdet i saken som forøvrig, og uro ironisk deilig er like meh som selskapet som produserer greiene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 4 hours ago, Stormwolf said: Tenker vi fokuserer på spilla framfor Ubisoft som selskap. Gode nyheter. Tenk vi fokuserer på jævelskapet bak spillene jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Gunfreak skrev (19 minutter siden): Tenk vi fokuserer på jævelskapet bak spillene jeg. Nok dritt og elendighet i verden til at i hvert fall jeg skal begynne å ta innover meg at det foregår dritt i gigantiske selskap som lager spill også. Fint for dere som orker å lasse på med mere dritt og dårlige nyheter (som om vi ikke har nok av det idag liksom). Personlig så fokuserer jeg på spillene. Og en må gjerne kalle meg og andre med samme tankegang naive etc etc men nok får være nok. Endret 15. desember 2021 av LarZen 3 Lenke til kommentar
njawl Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 LarZen skrev: Gunfreak skrev (19 minutter siden): Tenk vi fokuserer på jævelskapet bak spillene jeg. Nok dritt og elendighet i verden til at i hvert fall jeg skal begynne å ta innover meg at det foregår dritt i gigantiske selskap som lager spill også. Fint for dere som orker å lasse på med mere dritt og dårlige nyheter (som om vi ikke har nok av det idag liksom). Personlig så fokuserer jeg på spillene. Og en må gjerne kalle meg og andre med samme tankegang naive etc etc men nok får være nok. Men moralismen min krever at jeg hele tiden poengterer hvor høyt på hesten min jeg sitter🙃 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 njawl skrev (1 minutt siden): Men moralismen min krever at jeg hele tiden poengterer hvor høyt på hesten min jeg sitter🙃 😄 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Gunfreak skrev (6 timer siden): ubi må boikottes av både spillere og spill media Ja, la oss gjøre situasjonen enda verre for dem som var utsatt for dette... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 10 minutes ago, Iki said: Ja, la oss gjøre situasjonen enda verre for dem som var utsatt for dette... Kan du slutte å late som du bryr deg om arbeiderne du vil bare ha spillene dine, du har i flere år apet nettopp utgivernes talking points. Nei ting blir ikke bedre av å ikke gjøre noe, i den kapitalistiske verden er det bare pegner som betyr noe, og så lenge folk kjøper spillene til UBI og så lenge spill medier forsetter å promoterer spillene deres skjer ingen ting. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Stormwolf skrev (6 timer siden): Tenker vi fokuserer på spilla framfor Ubisoft som selskap. Gode nyheter. Helt enig politikk har ikke noe her å gjøre. Skal man slutte å kjøpe spill fra Blizzard/Activision også da eller ? alle vet om dritten er ikke nødvendig å skrive om det ustanselig, her snakker vi om spill så får andre medier snakke om dritten til disse selskapene. Endret 15. desember 2021 av Tåka 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Gunfreak skrev (5 timer siden): Kan du slutte å late som du bryr deg om arbeiderne du vil bare ha spillene dine, du har i flere år apet nettopp utgivernes talking points. Nei ting blir ikke bedre av å ikke gjøre noe, i den kapitalistiske verden er det bare pegner som betyr noe, og så lenge folk kjøper spillene til UBI og så lenge spill medier forsetter å promoterer spillene deres skjer ingen ting. Er dette et forsøk på dårlig trolling?... Hva tror du skjer om ubi går konkurs da? Tror du folkene som jobber der får mye lønninger da? 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Har vært kjøper av denne serien siden første spill. Nå er det stopp! 400 kr for dlc når eg har kjøpt sesongkort kan dei glemme. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Sitat Nå er det stopp! 400 kr for dlc når eg har kjøpt sesongkort kan dei glemme. Til Odyssey har jeg fått allt gratis, også den som kom for ei uke siden. ser jeg har betalt 274,- for Odyssey Gold. Men du tenke kanskje på Valhalla? 400 for dlc er for dyrt. Endret 22. desember 2021 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå