Redaksjonen. Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Våre elbilfavoritter i 2021 Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Orker ikke å høre på disse podcastene. Men hvilken Tesla var det Tesla Ukeblad valgte som favoritt? 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) 6 minutes ago, Roger Moore said: Orker ikke å høre på disse podcastene. Men hvilken Tesla var det Tesla Ukeblad valgte som favoritt? Skjerp deg. Ellers er jeg enig i at formatet ikke er helt ideelt. Foretrekker artikler eller transkript. Endret 14. desember 2021 av The Very End 6 Lenke til kommentar
NZ2593 Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Formatet på denne artiklen var skuffende. Greit nok å promotere podcaster, men det burde være nok innhold i artiklene til at den skal ha en viss egenverdi. Gi oss et sammendrag mens de som vil ha detaljene kan høre på lyden. 6 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Å kaste bort godt over 30 minutter på denne og andre podkaster gidder jeg ikke. Erfaringen fra de to andre jeg har forsøkt å se (ga opp underveis) er at 90% er pjatt og maks 10% er opplysninger. De som er med i podkastene er mer opptatt å høre deres egne stemmer enn å informere. 4 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Synes elbilåret 2021 kan oppsummeres med at det har kommet mange gode men også dyre elbiler. Kunne vært interessant om TU testet den oppdaterte MG ZS EV som har fått en veldig stor batteripakke, app, automatisk klima og hengervekt. Den er levert, nøkkelklart og fullt utstyrt uten å bryte 400 000 barrièren. Endret 15. desember 2021 av rockPaperScissors() 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) For mye pjatt og somling. Gi meg en artikkel. Endret 15. desember 2021 av Sjørøver 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå