Spillredaksjonen Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 PlayStation 5 får offisielle sideplater og nye kontrollerfarger Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Flotte farger, men altså... De kunne jo gjerne ha hatt et betydelig større utvalg. Kanskje noen spillrelaterte, eller i det minste noen med bilder eller mønster. Eller i klassiske Playstation-farger, gjerne med den gamle logoen? Men sistnevnte sparer de sikkert til 30-årsjubileumet i 2024 og/eller til den uunngåelige PS5 Pro som burde inntreffe ca samtidig. Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Flott, altså! En farge for hver Playstation 5 som er solgt globalt siden lansering. 2 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Molecule skrev: Flott, altså! En farge for hver Playstation 5 som er solgt globalt siden lansering. Er blitt solgt over 10 millioner ps5 allerede så litt mer enn 5 stykker :P 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Synes PS5'en ser helt schnaschen ut som den er , jeg. Beolder den sånn. Kult med muligheter, da. Men enig med Gringorilla angående de kunne finne på litt mer moro med dekslene. Kommer garantert. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 onkel_jon skrev: Molecule skrev: Flott, altså! En farge for hver Playstation 5 som er solgt globalt siden lansering. Er blitt solgt over 10 millioner ps5 allerede så litt mer enn 5 stykker :P At folk ennå ikke fikk med seg at det vra problemer med produksjonen pga et lite virus er dem sitt problem. Og om de bare tuller så la nå kidsa komme med gamle, kjedelige vitser. Det er jo internettet, jo! =) Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Molecule skrev (13 timer siden): Flott, altså! En farge for hver Playstation 5 som er solgt globalt siden lansering. Mine to ps5 skal få en farge hver, blå og rosa Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Ghost pirate LeChuck skrev: Molecule skrev (13 timer siden): Flott, altså! En farge for hver Playstation 5 som er solgt globalt siden lansering. Mine to ps5 skal få en farge hver, blå og rosa Kan jeg spørre hvorfor du har 2 ps5? Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 svenka skrev (9 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du har 2 ps5? Jeg har tre Ps3 og to Ps4.. noen folk er bare litt rare sånn sett 🙂 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 svenka skrev (47 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du har 2 ps5? En til hver tv i hver etasje. Bruker de begge to og selger ikke videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå