Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan får jeg ut kremen av canoderm 5% krem 500g flaska?

Gjest 9ea8a...369

Anbefalte innlegg

Gjest 9ea8a...369

Har en sånn her hudkrem som forebygger eksem jeg skaffet meg idag, men jeg sliter med å få ut noe. Føler meg dom og som om jeg kanskje gjør det på feil måte. Har tatt av alt av "beskyttelse" på utsiden, sånne typiske ting som sitter på medisiner for at man skal være sikker på at de er uåpnet. Trykker ned på toppen som om det er en håndsåpe, men kommer ingenting. Har trykket helt ned, og forsøkt å trykke mange ganger. Det føles ut som om jeg pumper et sykkeldekk når jeg trykker den ned, da det blir tyngre jo lenger ned jeg trykker. Da jeg åpnet lokket var det en sak på innsiden, det virket som den holdte kremen nede (en flat greie), men pumperøret eller hva man kaller det går jo igjennom den, så skulle ikke tro den var i veien, og tror ikke jeg kan ta den ut heller. 

En grunn til at jeg spør er at jeg har skikkelig angst for å gjøre noe galt og føler hele flaska kommer til å eksplodere om jeg pumper mer, siden det (som sagt) føles ut som om jeg pumper et sykkeldekk. Så jeg tenkte å høre om andre har erfaring og kan si om det er noe galt eller om jeg bare må pumpe videre.

Anonymous poster hash: 9ea8a...369

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 9ea8a...369

Nevermind, fikk det til. Tok ut den tingen på innsiden, usikker på om det hjalp, men etter mange trykk til funka den plutselig.

Anonymous poster hash: 9ea8a...369

Lenke til kommentar
Gjest 0d060...03e

Ser for meg at kremen er ganske fet, og dermed tyktflytende. Da skal det indre "lokket" ligge på toppen og trykke innholdet nedover etter hvert som det forbrukes. Dette er ikke uvanlig på større beholdere med fett i industrien f.eks. 

Anonymous poster hash: 0d060...03e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...