Spillredaksjonen Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Sniktitt: Forspoken Square Enix lovar fart og magi i sitt store, nye eventyr. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Dette avviste jeg som litt "meh" da vi først hørte om det, men etter å ha sett flere gameplay-trailere har det blitt en stor prikk på radaren min. Liker spesielt godt karakter-designet i spillet. Minner meg om filmen The Cell med Jennifer Lopez. Kanskje kombinert med Chronicles of Riddick og The Fall. 1 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Gringorilla skrev: Dette avviste jeg som litt "meh" da vi først hørte om det, men etter å ha sett flere gameplay-trailere har det blitt en stor prikk på radaren min. Liker spesielt godt karakter-designet i spillet. Minner meg om filmen The Cell med Jennifer Lopez. Kanskje kombinert med Chronicles of Riddick og The Fall. Jeg er så enig! Var skikkelig meh på det fram til E3. Ble blåst av banen, rett og slett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Er spent på dette. Kjekt at Square-Enix prøver seg på nye AAA IP-er. Bare synd det ikke kommer til Xbox før tidligst i 2024. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Glemte dette var en ting helt til "awards" showet og gameplayet ser fsktisk bra ut, men resten er ennå ganske så... MEH, ja. Men for se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå