Spillredaksjonen Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Wonder Woman får eget actionspill i åpen verden Fra utviklerne av Middle-earth: Shadow of Mordor. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Wonder woman 🚩 Open world 🚩 Shadow of Mordor utvilker 🚩 🚩 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Interessant at de har modellert ansiktet til å ligne mer på Lynda Carter enn Gal Gadot. Jeg er forsiktig optimistisk, selv om Wonder Woman aldri har vært en karakter av interesse for meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Sett bort i fra at traileren var veldig basic, så var dette en av de beste nyhetene fra TGA. Kult at de begynner å ta for seg andre superhelter enn Batman på DC-siden og Spider-Man på Marvel-siden. Og Wonder Woman burde passe ypperlig sammen med Shadow of Mordor gameplayet. 1 Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Gunfreak skrev: Wonder woman 🚩 Open world 🚩 Shadow of Mordor utvilker 🚩 🚩 Er det rødt eller grønt flagg? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Wonder Woman er den nest mest uinteressante filmatiserte superheltkarakteren jeg vet om, kun slått av Captain Marvel. Jeg har ikke noe i mot damer i hovedrollene, men det er så langt i mellom at de klarer å skape troverdige damefigurer i denne, og andre actionsjangere, at jeg lurer på om de gjør dem dårlige med vilje. Men, spillverden har vært flinkere, så... vi får se... Endret 18. desember 2021 av Serpentbane 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå