Diskusjon.no Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Toyota med spesiell betalingslås for nøkkelen sin.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 (endret) Toyota prøver virkelig alt i sin makt for å gjøre ting vanskelig for seg selv... Endret 13. desember 2021 av The Very End Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 20 minutes ago, The Very End said: Toyota prøver virkelig alt i sin makt for å gjøre ting vanskelig for seg selv... Er de den eneste produsenten som tar betalt for tjenester? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 4 minutes ago, kremt said: Er de den eneste produsenten som tar betalt for tjenester? Er ikke en tjeneste men en funksjon. Den går direkte mellom nøkkelen og bilen. Neste blir vel at man må betale for å låse opp passasjerdøra utenfra eller noe. 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 10 minutes ago, kremt said: Er de den eneste produsenten som tar betalt for tjenester? Sikkert ikke. Men, Toyota har allerde et alvorlig omdømmeproblem takket være sin harde lobbyvirksomhet, luftige lovnader og arbeid mot fornyelse av bilbransjen. Det siste de trenger er en slik sak som dette, som attpåtil er helt selvforskyldt. 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg har volvo, der tar de betalt for "Volvo OnCall" som man må ha for å bruke appen og styre bilen igjennom den. Jeg kan ikke fjernstarte den, men må ha det for å blant annet sette på varming via app. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 17 minutes ago, sedsberg said: Er ikke en tjeneste men en funksjon. Den går direkte mellom nøkkelen og bilen. Neste blir vel at man må betale for å låse opp passasjerdøra utenfra eller noe. Eller for å trykke ned bremsepedalen. Dog får man 10 daglige trykk på bremsepedalen inkludert hvis man kjøper et abonnement til 299/mnd. 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg har til og med et tidsur som kostet hele 100kr og som varmer opp bilen akkurat når jeg vil😄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå