d3vil87 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Hei! Er litt ny rundt dette så dere får ha meg unnskyldt. Har lyst og bytte ut skjermkortet som står i pcen, så ser jeg at nåværende skjermkort bruker 1 stk 8 pin konnektor og 1 stk 6 pin konnektor. Så har jeg funnet et annet kort til salgs som bruker bare 1 stk 8 pin konnektor. Vil det fungere og bruke bare den ene 8 pin konnektoren jeg har? eller må jeg finne et kort der begge må brukes? Prøvde og lese meg litt opp på det men følte det var litt forskjellige meninger rundt omkring. Hovedkort som jeg har er dette : ASUS ROG Strix X570-E Gaming, S-AM4 - AMD Socket - Komplett.no Så er det dette kortet jeg lurte på om ville passe : TURBO-GTX1070-8G|Graphics Cards|ASUS Global Takk på forhånd! Endret 12. desember 2021 av d3vil87 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Hvis skjermkortet bare har én 8-pin til strøm så trenger du selvsagt bare å bruke denne. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Hva har du? 1070 turbo er ikke noe bra kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå