Iced Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Tjena! For en uke siden kjøpte eg denne: https://www.komplett.no/product/1178079/gaming/gaming-utstyr/gamingskjermer/asus-27-gamingskjerm-tuf-vg279qr?channable=00808169640031313738303739ba&gclid=Cj0KCQiA2NaNBhDvARIsAEw55hhvxtvrJwOj8pQAf9xR62tp3DeHG-Ohjt8JSgRNBGK-QgySCcd3IdkaAi6dEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Eg har ett to-skjerm setup der den andre skjermen er en BenQ RL2455. Denne var min hovedmonitor før men er nå blitt min secondary. Problemet eg har er uansett hvilken instillinger eg prøver, ClearType, kontraster, og de innebygde instillingene skjermen har så er teksten litt FOR blurry for mine øyne. Ser det EKSTREMT godt når eg drar ett vindu med tekst over slik at halvparten av vinduet er på en skjerm og andre halvdelen er på andre skjermen. Eg har googlet meg ihjel men ingenting eg gjøre ser ut til å hjelpe mot den fuzzy'e teksten. Er det noen her som har noen gode tips eller er det ingenting å gjøre...? Aner ikke om andre kan se forskjellen på deres skjermer men legger ut to bilder av samme sak. ASUS tekst: BENQ tekst: Endret 12. desember 2021 av Iced Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Det er pga oppløsningen, 1080p er ok på 24", men det blir veldig lav pikseltetthet på 27" som gjør at alt er uklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå