Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Kjørte taxi fredagsnatta. Alle jeg kjørte nektet å bruke munnbind. Nekte å overholde avstand osv. Eneste som brukte munnbind var den ene alkisen som stakk fra regninga .. jeg orket ikke krangle med folk .. festing går foran alt. Det er null kontroll der. Gledes til ny smittebølge i januar. jeg brukte munnbind heldigvis. Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 De burde brukt munnbind i respekt for deg, siden det er din arbeidsplass. Men at de ikke bruker munnbind for sin egen del i taxien.... Tror du de sitter med munnbind når de er på festen de skal til/fra? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Fibonacci skrev (1 minutt siden): De burde brukt munnbind i respekt for deg, siden det er din arbeidsplass. Enig. Håper dere taxisjåfører får tilbud om tredje dose så snart som mulig, så mye risiko som dere utsettes for. 1 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Iogmed at det er påbudt med munnbind i Taxi så kan du nekte å kjøre de. 1 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Dubious skrev (8 minutter siden): så kan du nekte å kjøre de. Ja, fordi det sikkert er mange eldre og ansvarlige folk som reiser til og fra nachspiel på lørdags natt. Som han/hun heller kan kjøre 🙄 1 Lenke til kommentar
Gjest 8e4bb...4f6 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 GiaMahan skrev (1 time siden): Enig. Håper dere taxisjåfører får tilbud om tredje dose så snart som mulig, så mye risiko som dere utsettes for. Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien. Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Haha... For da er den ferdig? 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Budeia skrev (1 time siden): Ja, fordi det sikkert er mange eldre og ansvarlige folk som reiser til og fra nachspiel på lørdags natt. Som han/hun heller kan kjøre 🙄 Svært få som bruker munnbind frivillig, så om de blir kjørt uten at de må bruke.. 1 Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 GiaMahan skrev (3 timer siden): Enig. Håper dere taxisjåfører får tilbud om tredje dose så snart som mulig, så mye risiko som dere utsettes for. Aldri om jeg skal ta noe 3 dose er du gal. Tar heller en runde korona ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Dubious skrev (3 timer siden): Iogmed at det er påbudt med munnbind i Taxi så kan du nekte å kjøre de. Hvem taper da inntekt tror du nå når de igjen stenger samfunnet ?? Jeg. Derfor gir jeg og faan for å ha inntekt. ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Gjest 8e4bb...4f6 skrev (2 timer siden): Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien. Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6 3?? Om 9 mnd etter d er d 4 dose osv. er fu så naiv at du tror pandemien er ferdig etter dose 3?… ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Fibonacci skrev (2 timer siden): Haha... For da er den ferdig? Ser ut slik. Blir sikkert på en lørdag kl 16 det og ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Gjest 278a9...3a0 skrev (12 minutter siden): Hvem taper da inntekt tror du nå når de igjen stenger samfunnet ?? Jeg. Derfor gir jeg og faan for å ha inntekt. ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Men da er det vel ikke så viktig at dem bruker munnbind da. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Gjest 8e4bb...4f6 skrev (3 timer siden): Får håpe alle tar dose 3 snart så vi kan bli ferdig med denne pandemien. Anonymous poster hash: 8e4bb...4f6 True. Gjest 278a9...3a0 skrev (52 minutter siden): Aldri om jeg skal ta noe 3 dose er du gal. Tar heller en runde korona ts Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Da var det ikke så synd på deg allikevel, tenker jeg. En ting er å skulle vente på å få vaksine, det er ikke så mye man kan gjøre noe med enn å ta tiden til hjelp, men en annen ting er å ta et aktivt valg om å ikke følge smittevernstiltakene, som blant annet er å ta vaksinen. Slutt å klag på at andre ikke bruker munnbind og holder avstand når du ikke tar ansvar selv. Ikke bare risikerer du unødvendigheter for deg selv, men du er fare for andre og du kan bidra til å skape ytterligere unødvendig belastning på helsevesenet som uvaksinert. 2 Lenke til kommentar
Gjest 278a9...3a0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 GiaMahan skrev (8 minutter siden): True. Da var det ikke så synd på deg allikevel, tenker jeg. En ting er å skulle vente på å få vaksine, det er ikke så mye man kan gjøre noe med enn å ta tiden til hjelp, men en annen ting er å ta et aktivt valg om å ikke følge smittevernstiltakene, som blant annet er å ta vaksinen. Slutt å klag på at andre ikke bruker munnbind og holder avstand når du ikke tar ansvar selv. Ikke bare risikerer du unødvendigheter for deg selv, men du er fare for andre og du kan bidra til å skape ytterligere unødvendig belastning på helsevesenet som uvaksinert. Hadde du giddet å krangle med 50 stk på en natt pga munnbind?? Når ingen andre taxier brydde seg fant jeg ut det er bedre å bruke tiden på å tjene penger. Mener folk må være voksne nok til å følge reglene. Jeg orker ikke være korona politi. Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Gjest 278a9...3a0 skrev (17 timer siden): Hadde du giddet å krangle med 50 stk på en natt pga munnbind?? Når ingen andre taxier brydde seg fant jeg ut det er bedre å bruke tiden på å tjene penger. Mener folk må være voksne nok til å følge reglene. Jeg orker ikke være korona politi. Anonymous poster hash: 278a9...3a0 Det forstår jeg godt at du ikke gidder. De burde absolutt tatt hensyn til deg og brukt munnbind, men fulle folk er ikke så hensynsfulle og dette er nok også folk som ikke synes denne pandemien er så ille, og ikke innser at de pålegger deg stress. Det er bra du brukte munnbind. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Taxi i norge burde vært som i england hvor det er stort plexi glass mellom sjåfør og passasjerer. Og tredje dose gjør deg ikke immun mot korona, man kan fortsatt få det hvis en passasjer i baksetet hoster deg i nakken. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Sannsynligvis derfor det ble skjenkestopp, pga altfor mange folk som ikke oppfører seg så snart de får litt innabords. 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Rune_says skrev (2 minutter siden): Sannsynligvis derfor det ble skjenkestopp, pga altfor mange folk som ikke oppfører seg så snart de får litt innabords. Så nå kan de være hjemme på store fester og ikke oppføre seg, helt uten kontroll. Brilliant strategi! Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Fibonacci skrev (1 minutt siden): Så nå kan de være hjemme på store fester og ikke oppføre seg, helt uten kontroll. Brilliant strategi! App app, husk regelen om bare 10 personer hjemme <vifte med pekefinger> 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå