FYR5TeN Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Hei. jeg har over en periode nå surfet en del på nett og lett som en gal etter "rett" studie for meg innen it. Jeg ønsker å studere nettverk og eller nettverkssikkerhet, men jeg ser at over de siste årene har det kommet en del nye aktører på markedet med et og to års løp for å ta utdanning innenfor nettverk. Jeg vet at en bør ha ms og cisco sertifisering for å bli en høvelig het potet, men utover dette sliter jeg med å finne ut hvor jeg bør ta utdanningen. jeg har sett på både noroff og Norges fag akademi, er dette er de to beste alternativene eller om det finnes flere aktører som er mer "fornuftige" der ute? alt av tips og råd taes imot med åpne hender! tusen takk 😄 Endret 12. desember 2021 av FYR5TeN Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Nå har ikke jeg bakgrunn fra IT, så det er ikke sikkert jeg treffer mtp. hva du søker etter, men hva med feks. Digital infrastruktur og cybersikkerhet hos NTNU? Studiet er en bachelorgrad. Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 Raspeball skrev (1 time siden): Nå har ikke jeg bakgrunn fra IT, så det er ikke sikkert jeg treffer mtp. hva du søker etter, men hva med feks. Digital infrastruktur og cybersikkerhet hos NTNU? Studiet er en bachelorgrad. Takk for svar! jeg søker nødvendigvis ikke bachelor, men er åpen for alle muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå