Gå til innhold

Kan noen helhjertet anbefale et grafikkort meg???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se testen til hardware.no på Gainward Ti460 (fra i går eller et par dager siden). Jeg har samme kortet, og gir det glatt en femmer på terningen. På grensen til 6.

Jeg kjøpte det for to og et halvt, men det er 2 måneder siden. Har vel sunket til rundt 2 høvdinger nå vil jeg tro.

Men det kan jeg i hvertfall med hånden på hjertet anbefale. Du får et kort som kan kjøres opp til GF3 Ti500 ytelse.

-P-

Lenke til kommentar

KR7A-raid-kortene er jo veeldig billig nå, siden det har kommet en ny versjon. Det eneste som er nytt på denne nye versjonen er imidlertid ATA133-hastighet på VIA-harddisk-kontrolleren. Det er framdeles ATA133 på RAID-kontrolleren, og de fleste bruker vel bare VIA-kontrolleren til CD-ROM osv. likevel. Ikke verd å kjøpe KR7A-133R i hvert fall til 500,- mer.

KR7A-kortene er blant de beste til å overklokke osv. og har meget raskt chipset. Det eneste du må huske er at det er litt kresent på RAM, vanlig noname-DDR funker ikke nødvendigvis riktig. Jeg har Apacer-RAM, det funker bra, selv om det kjøpt på PSDATA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...