slakkis Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Trenger at noen erfarne kara til å anbefale et grafikort til meg!! Max 2000kr, et eller annet geforce-familien! dere ser jo kålles kort e har no! Får 252 i poensum på benchmark 2001!..... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Se testen til hardware.no på Gainward Ti460 (fra i går eller et par dager siden). Jeg har samme kortet, og gir det glatt en femmer på terningen. På grensen til 6. Jeg kjøpte det for to og et halvt, men det er 2 måneder siden. Har vel sunket til rundt 2 høvdinger nå vil jeg tro. Men det kan jeg i hvertfall med hånden på hjertet anbefale. Du får et kort som kan kjøres opp til GF3 Ti500 ytelse. -P- Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Creative GF3Ti200 til 1899,- hos psdata. Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB DDR, 1835,- hos Komplett Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Ok, takk karer! Lurer også på om noen kunne ha anbefalt hovedkort også! max 1700kr! Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 jeg regner med at du skal ha socket A?? sjekk her... http://komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=...pID=5&t=845&l=2 Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 KR7A-raid-kortene er jo veeldig billig nå, siden det har kommet en ny versjon. Det eneste som er nytt på denne nye versjonen er imidlertid ATA133-hastighet på VIA-harddisk-kontrolleren. Det er framdeles ATA133 på RAID-kontrolleren, og de fleste bruker vel bare VIA-kontrolleren til CD-ROM osv. likevel. Ikke verd å kjøpe KR7A-133R i hvert fall til 500,- mer. KR7A-kortene er blant de beste til å overklokke osv. og har meget raskt chipset. Det eneste du må huske er at det er litt kresent på RAM, vanlig noname-DDR funker ikke nødvendigvis riktig. Jeg har Apacer-RAM, det funker bra, selv om det kjøpt på PSDATA. Lenke til kommentar
Moose Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hva mener du med "selv om det er kjøpt på psdata"? Apacer er vel apacer uansett? Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 jeg ville hat ATI Radeon, men det spørs hva du skal bruke pc'en til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå