LarZen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Frem til 11.12.2021 kl 18:59 så er Valhalla på tilbud til 170kr. En kunne stemme på noen spill en ønsket på salg og dette er hva resultatet ble. Etter en rask google runde så ser det ut som spillet kjører i 60fps, så da burde det være ganske så spillbart via streaming. Ingen anelse om det er "4K", 1080p eller HDR. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Klarte å legge start-pakken med Chromecast Ultra og kontroller i handlekurven nå for 10 minutter siden, men de var utsolgt får jeg fikk sjekket ut handlevognen. Tror det må ligge en god del prediction-systemer i løsningen hvis det virker smooth med 60 FPS. For min del ble det for laggy når jeg kjørte Steam streaming over et 100 mbps nettverk (1000 mbps egentlig, men TV struper til 100 mbps) mot en TV som støtter løsningen native, og selv det ble for tregt for min del. Tipper det var rundt ca 200 ms lag fra kontroller til skjerm lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå