MultiGamerClub Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Fått flere BSOD i det siste, endte bare å reinstallere windows 10 pro. Men kommer fortsatt: CRITICAL_SERVICE_DIED INPAGE_ERROR Før jeg evt sender inn cpu, mobo og minne til komplett for retur/fikse/reklamasjon for å se hva som er feil eller bare bytte hovedkort.. Hva kan jeg gjøre for å evt fikse dette? Kjøpte B550, 5900x og 3600mhz pakke på komplett men har bare vært problemer fremover.. Er ikke når jeg er på selve pcen men når jeg starter pcen så kommer det en blåskjerm.. ellers funker maskinen perfekt. Har testet med Memtest86 og det kom ingen feil etter den var ferdig på 2 og en halv time~ Suger om jeg må sende pc-delene tilbake bare under 2 uker etter jeg har brukt de 😛 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Test det utenfor kabinettet med kun det nødvendige? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 Mechablast skrev (4 minutter siden): Test det utenfor kabinettet med kun det nødvendige? Kun det nødvendige? For øyeblikket ser jeg windows 10 velger "Selektiv startup" i msconfig selv om jeg velger normal startup 🤔 Prøver meg på Driver Verifier og ser om den triggerer noe, skal litt til før jeg demonterer kabel helvete igjen Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 MultiGamerClub skrev (13 minutter siden): Kun det nødvendige? For øyeblikket ser jeg windows 10 velger "Selektiv startup" i msconfig selv om jeg velger normal startup 🤔 Prøver meg på Driver Verifier og ser om den triggerer noe, skal litt til før jeg demonterer kabel helvete igjen Ser den 🙂 Fordelen med det er at du får luket ut potensielle feil, og du får et bedre bilde av hva som er problemet 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 Mechablast skrev (1 time siden): Ser den 🙂 Fordelen med det er at du får luket ut potensielle feil, og du får et bedre bilde av hva som er problemet Kommer ikke inn på PCen igjen ser det ut til.. Solid hvitt lys på hovedkortet, kommer grønt å men så forsvinner det.. VGa light er der fortsatt🤔 Hadde samme problem forrige gang med maskinen🙃 Vetta f hva som er galt nå.. Faen jeg hater pc problemer 🙄 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) Tror jeg gir opp, er lei pc problemer som tar timevis med prøving og feiling. Var samme problem forrige gang, sender det bare i retur/reklamasjon for komplett så for de prøve seg på dette. Gir opp, fuck dette. Vil ikke ha pc i tida det tar å få det tilbake så jaja🤔 Får bare være. Edit: Er for fort, endte å feilsøke å prøve ting litt over 12, feilsøker videre før jeg 100% vet om det er skjermkortet eller hovedkortet. Endret 11. desember 2021 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2021 Ser ut til og være 3080 ti skjermkortet mitt som er feil 🙄 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 MultiGamerClub skrev (9 timer siden): Ser ut til og være 3080 ti skjermkortet mitt som er feil 🙄 Fungerte det når du tok det ut? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2021 (endret) Mechablast skrev (På 12.12.2021 den 9.44): Fungerte det når du tok det ut? Vifter går og kjører.. Dog hovedkortet gir hvitt lys og samme skjermkort funker ikke på andre PCer... 🙄 Prøvd andre gpuer I samme hovedkortet mitt og booter hver gang det er andre enn mitt originale🙄 Trodde aldri jeg skulle returnere 3080ti.. Faen er drømmekortet😔 Fåe håpe på det beste at det blir fikset eller jeg får samme kort tilbake. Edit: ikke samme, men et nytt samme kort om det ikke er mulig og fikse. Endret 13. desember 2021 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 MultiGamerClub skrev (2 timer siden): Ikke samme, men et nytt samme kort om det ikke er mulig og fikse. Får nok et nytt, håper de har på lager, så du slipper vente i månedsvis Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2021 Mechablast skrev (5 timer siden): Får nok et nytt, håper de har på lager, så du slipper vente i månedsvis Fikk låne et 5700xt av en fetter, har ikke dårlig med tid Tar å drar Death stranding på høye instillinger også som er litt overraskende. Men ja, håper ikke jeg må vente altfor lenge på Komplett, når jeg VET de har 20+ samme skjermkort til prebuilt seksjonen sin :Ø 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå