Spillredaksjonen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Final Fantasy VII Remake slippes på PC – koster 799 kroner Kun på Epic Game Store. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Her får man mye spill med dlc inkludert (hvis jeg ikke husker feil).. Stiv pris ja, men det er ikke en regelrett rip-opp ala Resident Evil 3 remake som er over på 3-4 timer lol. Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 X_Prez_Nixon skrev: Her får man mye spill med dlc inkludert (hvis jeg ikke husker feil).. Stiv pris ja, men det er ikke en regelrett rip-opp ala Resident Evil 3 remake som er over på 3-4 timer lol. Fortsatt drøyt med tanke på at det er kun en port over på PC. Burde vel egentlig vært rundt original prisen til det konsoll version koster. 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Mener å huske dette ble gratis på PS+ ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Bedre å kjøpe originalen Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. 2 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Randalf the Black skrev: Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale? 1 Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jaqoby skrev: Randalf the Black skrev: Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale? Jo, men epic games store er bare en nettbutikk på PC plattform som eskluderer andre nettbutikker på PC plattform. Playstation er en egen maskinvareog er bygget for å tilpasse seg spillene, men over tid har det gitt mindre mening å ha eksklusive deals på konsoller når PC kan basically gjøre det samme men bedre. Det eneste konsoller har over PC er preferanse over strømlinjeformet spilling og film (casual friendly). 2 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jaqoby skrev: Randalf the Black skrev: Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale? Joda, men Sony eier Playstation som er sin egen maskinvare. Selv om jeg er absolutt ingen fan av ekslusivitetsavtaler uansett, så er det noe mer forståelig når det er en helt annen maskin med et annet operativsystem. Det er mer jobb å få det til å fungere. Epic Games bare kjøper en ekslusivitetsavtale. Det er ingenting annet som hindrer spillet i å fungere på andre maskiner annet enn at du må kjøpe det gjennom Epic Games sin butikk. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 799 for hele originale spillet pluss hele DLC'en er da egentlig så en stiv pris. Om det kun var FF7R uten DLC hadde jeg slått meg enig, men dette er da ikke så ille. Men spillet går nok ned i pris om alt for lenge. Er normalen blitt, det. Lenke til kommentar
Avocado Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Denne versjonen av spillet koster 799,- på ps5 også, så ser ikke helt problemet her. De fleste spill på next-gen tittler på ps5 har denne nye standardprisingen, for å reflektere hvor mye det koster å produsere AAA spill. Ikke er det mikrotransaksjoner her heller såvidt jeg vet... Du får det du betaler for, så ikke så mye å klage på her! 1 Lenke til kommentar
Avocado Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Avocado skrev: Denne versjonen av spillet koster 799,- på ps5 også, så ser ikke helt problemet her. De fleste spill på next-gen tittler på ps5 har denne nye standardprisingen, for å reflektere hvor mye det koster å produsere AAA spill. Ikke er det mikrotransaksjoner her heller såvidt jeg vet... Du får det du betaler for, så ikke så mye å klage på her! Gikk litt fort i svingene med grammatikken der. De fleste spill som er next-gen tittler* 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Regner ikke med at det kommer på gamepass så det er uaktuelt å betale så mye for et opp pusset gamelt spill og PS 5 kan man vel bare glemme sikkert enda dyrere der. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 799?? Jeez.. Finner heller en emulator for spillet. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Randalf the Black skrev: Jaqoby skrev: Randalf the Black skrev: Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale? Joda, men Sony eier Playstation som er sin egen maskinvare. Selv om jeg er absolutt ingen fan av ekslusivitetsavtaler uansett, så er det noe mer forståelig når det er en helt annen maskin med et annet operativsystem. Det er mer jobb å få det til å fungere. Epic Games bare kjøper en ekslusivitetsavtale. Det er ingenting annet som hindrer spillet i å fungere på andre maskiner annet enn at du må kjøpe det gjennom Epic Games sin butikk. akkurat som med playstation spill i disse dager som utvikles på PC for så og portes til konsoll... Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Randalf the Black skrev: Jaqoby skrev: Randalf the Black skrev: Epic Games? Noooo thank you. Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler. Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig. er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale? Joda, men Sony eier Playstation som er sin egen maskinvare. Selv om jeg er absolutt ingen fan av ekslusivitetsavtaler uansett, så er det noe mer forståelig når det er en helt annen maskin med et annet operativsystem. Det er mer jobb å få det til å fungere. Epic Games bare kjøper en ekslusivitetsavtale. Det er ingenting annet som hindrer spillet i å fungere på andre maskiner annet enn at du må kjøpe det gjennom Epic Games sin butikk. Sony bruker AMD i PS5. Både Xbox X/S og PS5 bruker CPU basert på AMD's Zen 2 arkitektur. Samme med grafikkkort. Det eneste må være fasongen på konsollen som er Sonys egen "maskinvare". Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 FFVII.Ramake er et flott spill, og originalen fra 1997 er fortsatt mitt favorittspill. Jeg er veldig spent på hva vi får videre av dette spillet da jeg satt igjen med mye spørsmål da jeg var ferdig. Og sidequests.. for mange sidequests etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå