Gå til innhold

Final Fantasy VII Remake slippes på PC – koster 799 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X_Prez_Nixon skrev:

Her får man mye spill med dlc inkludert (hvis jeg ikke husker feil)..

Stiv pris ja, men det er ikke en regelrett rip-opp ala Resident Evil 3 remake som er over på 3-4 timer lol.

Fortsatt drøyt med tanke på at det er kun en port over på PC. Burde vel egentlig vært rundt original prisen til det konsoll version koster.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev:
Randalf the Black skrev:

Epic Games? Noooo thank you.

Holder meg fint unna kunstige ekslusivitetsavtaler.

Da kjøper jeg det heller på Playstation, i 2050 når hele greia er ferdig.

er ikke en playstation exclusive en ekslusivitetsavtale?
Jo, men epic games store er bare en nettbutikk på PC plattform som eskluderer andre nettbutikker på PC plattform. Playstation er en egen maskinvareog er bygget for å tilpasse seg spillene, men over tid har det gitt mindre mening å ha eksklusive deals på konsoller når PC kan basically gjøre det samme men bedre. Det eneste konsoller har over PC er preferanse over strømlinjeformet spilling og film (casual friendly).
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jaqoby skrev:
Randalf the Black skrev:

Joda, men Sony eier Playstation som er sin egen maskinvare. Selv om jeg er absolutt ingen fan av ekslusivitetsavtaler uansett, så er det noe mer forståelig når det er en helt annen maskin med et annet operativsystem. Det er mer jobb å få det til å fungere. Epic Games bare kjøper en ekslusivitetsavtale. Det er ingenting annet som hindrer spillet i å fungere på andre maskiner annet enn at du må kjøpe det gjennom Epic Games sin butikk.
Lenke til kommentar

Denne versjonen av spillet koster 799,- på ps5 også, så ser ikke helt problemet her. De fleste spill på next-gen tittler på ps5 har denne nye standardprisingen, for å reflektere hvor mye det koster å produsere AAA spill.

Ikke er det mikrotransaksjoner her heller såvidt jeg vet... Du får det du betaler for, så ikke så mye å klage på her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Avocado skrev:

Denne versjonen av spillet koster 799,- på ps5 også, så ser ikke helt problemet her. De fleste spill på next-gen tittler på ps5 har denne nye standardprisingen, for å reflektere hvor mye det koster å produsere AAA spill.

Ikke er det mikrotransaksjoner her heller såvidt jeg vet... Du får det du betaler for, så ikke så mye å klage på her!

Gikk litt fort i svingene med grammatikken der. De fleste spill som er next-gen tittler*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev:
Jaqoby skrev:
Randalf the Black skrev:

Joda, men Sony eier Playstation som er sin egen maskinvare. Selv om jeg er absolutt ingen fan av ekslusivitetsavtaler uansett, så er det noe mer forståelig når det er en helt annen maskin med et annet operativsystem. Det er mer jobb å få det til å fungere. Epic Games bare kjøper en ekslusivitetsavtale. Det er ingenting annet som hindrer spillet i å fungere på andre maskiner annet enn at du må kjøpe det gjennom Epic Games sin butikk.
akkurat som med playstation spill i disse dager som utvikles på PC for så og portes til konsoll...
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev:
Jaqoby skrev:
Randalf the Black skrev:

Sony bruker AMD i PS5. Både Xbox X/S og PS5 bruker CPU basert på AMD's Zen 2 arkitektur. Samme med grafikkkort. Det eneste må være fasongen på konsollen som er Sonys egen "maskinvare".
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...