SupermannLars Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men jeg lurer på hvor jeg skal montere denna vifta. Skal jeg bare skru den fast i en sånn "metallåpning" borte ved PCI-sporene? Har denne vifta noe særlig effekt? Vurderer nemlig å kjøpe en slik. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er akkurat det den er til Den flytter luft der det ikke vanligvis er luftgjennomstrømning... så den har nok av effekt Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Den flytter luft der det ikke vanligvis er luftgjennomstrømning Godt Poeng! Kan gjøre god nytte, men kabinettemp. vil nok ikke gå ned så mye (varm luft stiger opp). Ellers tror jeg dette er et godt produkt, Kvalitet? Ikke plaser det over skjermkortvifta. De kan komme i konflikt! Rett meg hvis jeg er dum! Tror Overklokking.no har testet denne, vent litt . . . Slot-greie Ellers anbefaller jeg alle denne! (vifteguiden) Håper jeg kunne veilede (mer en villede) LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå