Spillredaksjonen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Alan Wake 2 kommer i 2023 Blir et grøsserspill med overlevelseselementer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Æ har venta på det her øyeblikket siden 2010, er overlykkelig over annonseringen 4 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Kanskje den største spill nyheten for meg på mange år 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Hurra! Har venta lenge på meir frå den kanten. Grøssarspel kan fungere bra, så er eg spent på korleis overlevelsesdelen blir implementert. Overlevelses-spel er vel typisk ei ope verd der du må romstere rundt og finne ting og tang. Alan Wake var veldig lineært, så kanskje dei blir eit anna opplegg denne gang. Overlevelse og lineær framgang passar ikkje så godt saman. Det blir uansett noko å sjå fram til for min del, og det er fint at dei prøver noko anna enn første spelet. Det vart ganske sekvensprega med litt spasering, finne saker og ting, skyting, løyse gåter, boss, og så ein ny runde. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Veldig gledelig nyhet! Har vel egentlig bare gått og ventet på annonseringen siden AWE utvidelsen til Control og remasteren av Alan Wake, men godt å få det bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå