Gjest 96ff8...beb Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Synet blir uklart for så å bli klart. Kommer og går hele dagen. Ikke noe smerter men litt trykk i panna når det blir uklart på en pulserende måte. Anonymous poster hash: 96ff8...beb Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Aner ikke, men kontakt optiker og forklar problemet, så sjekker de. Problemer med synet er noe man bør ta seriøst, er tross alt ganske viktig å ha i orden. Endret 9. desember 2021 av aklla Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Kan være nokså mye. Har dette vært lenge? Har du noen andre symptomer, ikke nødvendigvis bare i hodet? Smerter, ubalanse, og mer til. Det kan være kjekt å besøke fastlegen din. Lenke til kommentar
Gjest 96ff8...beb Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Takk for svar. Jeg har hatt det før men da bare vart en stund og så blitt borte nå har det lissom vært mye de siste tre dagene. Fastlege er kjekt ser du ja som ikke har time ledig før etter 15 januar. Kan ikke være syk hvis en har fastlege... Sånn egentlig er jeg lei å gå til legen. Jeg føler jeg aldri får noe hjelp uansett. Og grunnen er... For to år siden fikk jeg så sår i ørene og det klødde... spesielt høyre øre..gikk til lege... nei det var eksem eller noe..fikk da terra cotril som er antibiotika dråper... Det ble bra en liten stund men kom tilbake... jeg var å skylte ørene 2-3 ganger. 2-3 runder til med Terra Cotril..men ørene ble fortsatt ikke bra...i mars i år så smalt det igjen det ene øret og det på høyre side... og gikk til legen igjen.. ja nei det var å skylle øret da... gjorde det 2-3 ganger til..ikke noe hjalp... I april fikk jeg komme til øre nese hals spesialist som fant ut jeg hadde betennelse i mellom øret og sopp i ørene etter antibiotika kurene...selvsagt.. jeg får lett sopp av antibiotika men ikke trodd jeg skulle få det i ørene. Han sugde ut verk i mellom øret og sa ja dette skal bli bra etter 1 behandling med kortison og sopp middel... holder med 1 behandling fikk jeg beskjed om og øresusen skulle komme bort... I mai var jeg fortsatt ikke bra og dro tilbake til spesialisten... fortsatt sopp og han måtte suge ut på nytt og gi en ny behandling. men nå skulle det bli bra... Ble det? Niks... nå har jeg gitt opp..har øresus, ører som klør og svir og har sår i gangene... i tillegg fikk jeg en kraftig forkjølelse her og da får jeg det på bihulene... det ble så vondt til slutt at jeg ringte legevakta en helg ..men kunne ikke komme så fikk fikse det med paracet og ibux..Det er 1,5 mnd siden og er fortsatt tett på samme side som jeg har øre problemene mest...men nå har jeg nok også fått sopp i andre..jeg har prøvd canesten, fet krem fordi er veldig tørre inni ørene... så jeg føler at samme hva jeg gjør så er det ingen hjelp og få... og den øresusen må jeg nok leve med resten av livet frykter jeg for. Jeg var hos optiker i august. De så ikke noe feil..fikk nye briller som jeg syns har fungert greit. Så ja kvier meg til å dra til noe lege..vil ikke bli tatt seriøst uansett føler jeg. Anonymous poster hash: 96ff8...beb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå