Gå til innhold

Star Wars Knights of the Old Republic

Anbefalte innlegg

Hjelp!! :dontgetit:
Kommer meg ikke inn [i]massive door[/i] i [i]Temple catacombs[/i] i [i]RAKATA TEMPLE[/i].
Der hvor det er 3x3 +1 ruter på gulvet.
Har gått på de minst 100 ganger og klarer ikke og finne ut kombinasjonen!!
Hva gjør jeg? :ermm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*SPOILER*

På en av de hva-heter-det-nå-igjen-da uansett de notatblokkene som du finner i det tempelet så finner du løsningen hvis du leser den i inventoriet ditt..

Du skal uansett lage en H på de 3x3 rutene, med kroppen mot døren

Lenke til kommentar

* SPOILER *

Gå fra reset brikken rett frem til siste brikke i den kolonnen. Gå tilbake en brikke å gå mot "venstre" fra startretning. Gå til enden her også, gå mot startretning, snu og gå motsatt av startretning mot døren som skal låses opp; voilà.

Lenke til kommentar
Ble ferdig for en liten stund siden.
Sinnsykt bra spill.
Har liksom aldri likt rollespill helt, men da jeg så at det var star wars, da måtte jeg bare prøve.
:dribble: [b][color=purple][color=red]Star wars[/color][/color][/b] :dribble:
Lenke til kommentar
Ble ferdig for en liten stund siden.

Sinnsykt bra spill.

Har liksom aldri likt rollespill helt, men da jeg så at det var star wars, da måtte jeg bare prøve.

:dribble:Star wars :dribble:

Nå må du prøve å spille en gang til, men med motsatt side av "forcen" fra det du spilte først :D

Lenke til kommentar
Fra alt jeg har lest på forumene her, virker det som jeg er den eneste som spilte Dark Side første gangen... :laugh:

lol, spillte det som ond første gangen jeg og... Det ruler..

Et hint er å lese disse saken du plukker opp fra døde fiender, står ofte nyttige ting.... tror det heter datapad

Lenke til kommentar

Du blir jedi uansett, så snart du har kommet deg vekk fra første planeten.

- Edit -

Det syke er at du kan spille så ond du bare vil, og lyve jedi counsil opp i trynet, og selv om de finner ut at du lyver, så blir du jedi. Jeg gjorde blant annet dette hele tiden for å få dark points. :roll:

*SPOILER*

Morsomt å møte på den Twi-lek jedi'en på Dantoine som har et mord å løse. Han spør etter hjelp, og du sier "Get lost, snake head" til ham. Han sier at han vil forelle jedi counsil om dette, og stikker. Mange slike ting skjer før du blir skikkelig jedi, men counsilet lar deg bli det for det om.

Endret av Armalite66
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...