TheDarkListener Skrevet 9. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Har tenkt litt på Creative inspire 4400. Noe som er bedre i den prisklassen? Helt grønn på dette området så trenger litt hjelp. Endret 10. januar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde de før, fikk de på tilbud hos Mpx til 300 kr Ble litt lei av lyden, den er grei hvis du ikke krever så mye, men jeg synes bassen ble for statisk (greide ikke å spille kontinuerlig noe serlig bra), og likte ikke diskanten heller. Det er helt grei lyd for de som ikke krever noe spesielt, men jeg kjøpte med et Altec Lasning acs641 sett og henta det på torsdag, er strålende fornøyd. Dama på posten greide ikke å løfte pakka (veide 28kg), så jeg måtte gjøre det , fikk vont i ryggen av det da Jeg anbefaler disse på det varmeste, de spiller bra Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde de før, fikk de på tilbud hos Mpx til 300 kr Ble litt lei av lyden, den er grei hvis du ikke krever så mye, men jeg synes bassen ble for statisk (greide ikke å spille kontinuerlig noe serlig bra), og likte ikke diskanten heller. Det er helt grei lyd for de som ikke krever noe spesielt, men jeg kjøpte med et Altec Lasning acs641 sett og henta det på torsdag, er strålende fornøyd. Dama på posten greide ikke å løfte pakka (veide 28kg), så jeg måtte gjøre det , fikk vont i ryggen av det da Jeg anbefaler disse på det varmeste, de spiller bra Skal bare få lyd på tven i stua. De innebygde høytalerene går det ikke ann å høre på. Altec høytalerne var i en annen prisklasse da . Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 13. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis du "bare" skal ha lyd på tv'en, så burde du nok legge litt mer penger i det, de inspire 4.1 4400 høytalerne er ikke spesiellt kraftige, og jeg tror ikke de vil passe så bra i en stue.. Hvis du ikke skal ha surround på høytalerne anbefaler jeg disse Creative megaworks 250 De er temmelig bra, og burde funke bra til en tv. Hvis du vil ha surround hadde jeg lagt en del mer penger i det.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis du "bare" skal ha lyd på tv'en, så burde du nok legge litt mer penger i det, de inspire 4.1 4400 høytalerne er ikke spesiellt kraftige, og jeg tror ikke de vil passe så bra i en stue.. Kjøpte Creative inspire P580, men hører ingen ting fra bak høytalerne og bare skurring fra centern. Hva er galt? Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Hvike utganger bruker du? Hvis du har koblet den til en tv må du ha en kabel for bak, en for foran, og en for center/subwoofer, med mindre du bruker en digital ingang. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Hvike utganger bruker du?Hvis du har koblet den til en tv må du ha en kabel for bak, en for foran, og en for center/subwoofer, med mindre du bruker en digital ingang. Bruker det på pc-en nå. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Funnet ut bytter jeg litt på kablene klarer jeg å få lyd i enten bak eller center høytaleren, men da forsvinner front. Litt kjedelig å ha 3 høytalere jeg ikke får brukt. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 La meg gjette.. Du bruker EN av de tre kabelene?? Du må bruke alle tre og ha et lydkort som støtter 5.1 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 La meg gjette..Du bruker EN av de tre kabelene?? Du må bruke alle tre og ha et lydkort som støtter 5.1 Niks bruker alle 3 kablene og har creative soundblaster live! value. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 har du valgt 5.1 surround i mixern da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 har du valgt 5.1 surround i mixern da? Når jeg prøver å gå inn der får jeg feilmeldingen: failed to load plugins Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde det problemet før. Det du funka ofte bare å restarte pc'en, men det som burde funke er om du legger inn driverne på nytt. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde det problemet før.Det du funka ofte bare å restarte pc'en, men det som burde funke er om du legger inn driverne på nytt. Har sånn ferdig dell. Driverne finner jeg ikke oppdatering til og de orginale eller. Får lyd i alle høytalerne under en lyd test. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 Nå bare funker det plutselig. Har ikke gjort en dritt. Virker som den fiksa seg selv. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 da burde det vel funke da.. siden du får lyd i alle kanalene under lyd test.... Prøv med en dvd film med 5.1 lyd.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 da burde det vel funke da.. siden du får lyd i alle kanalene under lyd test....Prøv med en dvd film med 5.1 lyd.. Takker for all hjelp Sh4d3y. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 kjøp logitech 5300 z Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2004 kjøp logitech 5300 z Kjøpte jo P580 i går jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå