Gå til innhold

Nye PC høytalere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde de før, fikk de på tilbud hos Mpx til 300 kr :D

 

Ble litt lei av lyden, den er grei hvis du ikke krever så mye, men jeg synes bassen ble for statisk (greide ikke å spille kontinuerlig noe serlig bra), og likte ikke diskanten heller.

Det er helt grei lyd for de som ikke krever noe spesielt, men jeg kjøpte med et Altec Lasning acs641 sett og henta det på torsdag, er strålende fornøyd.

 

Dama på posten greide ikke å løfte pakka (veide 28kg), så jeg måtte gjøre det :p, fikk vont i ryggen av det da :(

 

Jeg anbefaler disse på det varmeste, de spiller bra :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg hadde de før, fikk de på tilbud hos Mpx til 300 kr :D

 

Ble litt lei av lyden, den er grei hvis du ikke krever så mye, men jeg synes bassen ble for statisk (greide ikke å spille kontinuerlig noe serlig bra), og likte ikke diskanten heller.

Det er helt grei lyd for de som ikke krever noe spesielt, men jeg kjøpte med et Altec Lasning acs641 sett og henta det på torsdag, er strålende fornøyd.

 

Dama på posten greide ikke å løfte pakka (veide 28kg), så jeg måtte gjøre det :p, fikk vont i ryggen av det da  :(

 

Jeg anbefaler disse på det varmeste, de spiller bra  :thumbs:

Skal bare få lyd på tven i stua. De innebygde høytalerene går det ikke ann å høre på. Altec høytalerne var i en annen prisklasse da :D .

Lenke til kommentar

Hvis du "bare" skal ha lyd på tv'en, så burde du nok legge litt mer penger i det, de inspire 4.1 4400 høytalerne er ikke spesiellt kraftige, og jeg tror ikke de vil passe så bra i en stue..

 

 

Hvis du ikke skal ha surround på høytalerne anbefaler jeg disse Creative megaworks 250

 

De er temmelig bra, og burde funke bra til en tv.

Hvis du vil ha surround hadde jeg lagt en del mer penger i det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...