N o r e n g Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Sjørøver skrev (4 timer siden): Og jeg som akkurat kjøpte en brukt ps4 Pro. Finnes vell noen andre eksklusive spill jeg kan spille også. Du kan jo fint spille det på PS4 Pro om du ønsker. Det er jo ikke slik at PS4-utgaven blir dårligere bare fordi det er en PC-utgave. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) 28 minutes ago, Mr. Pants said: De har riktignok vært assosiert med Playstation i lang tid, men FF og MGS er ikke Sony-spill. Sony har tradisjonelt sett vært forsiktig med å gi ut spill tii PC. Jeg snakket ikke om rene Sony spill men spill som har vært eksklusive til Playstation og senere har kommet til bla. PC. Tenker da heller ikke på titler med klausul om å være er eksklusive i en tidsbegrenset periode, som i mine øyne da egentlig er tiltenkt å være multiplattform fra start av. Endret 9. desember 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Sjørøver skrev (5 timer siden): Og jeg som akkurat kjøpte en brukt ps4 Pro. Finnes vell noen andre eksklusive spill jeg kan spille også. Spiderman er vel eit. Og videre Miles Morales. Personlig likte eg Miles Morales best. Fint julespel med ein julesetting ingame. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 N o r e n g skrev (9 timer siden): Du kan jo fint spille det på PS4 Pro om du ønsker. Det er jo ikke slik at PS4-utgaven blir dårligere bare fordi det er en PC-utgave. Neida, absolutt ikke. Men jeg kjøpte den for å spille eksklusive titler. Så når det blir en mindre, så føles det litt teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå