no_remorse Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei! Alltid lurt på hva det der i toppen til venstre er.. det står 01 også et firkant med en sikksakkstrek i.. Hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ctrl + h, synes jeg huske... jeg har aldri drevet med photoshop, men det var en tråd om det samme her for et døgn eller så siden edit: se her, ja: fra tråden litt lenger ned Endret 9. januar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 tusen takk:D jeg lagde visst to poster Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) skjønte ikke stort...kan du forklare nermere? EDIT: eller ikke. Endret 9. januar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 som sagt har jeg aldri drevet med photoshop, men hvis du leser tråden jeg har lenket til, ser du et eksempel på hva som skal fjernes, og hvordan man gjør det...( view->extras) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 han mener slice ikonet... nummeret på slicen... men når man ikke har slicet så står det jo bare 01 der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå