Gå til innhold

Powercolor r9800 pro

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp det nye kortet mitt.

Har hørt og lest tidligere at jeg ikke burde bruke driveren som følger med kortet, men en annen... Noen som vet om dette stemmer og evnt. hvilken jeg burde bruke??

Gleder meg til å instalere kortet ja... :thumbup:

(har slitt med et gf 3 ti200 en stund nå med en dramatisk viftelyd :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

man skal aldri bruke driveren som følger med kortet.

hvertfall ikke til nvidiakort, det er kun produsentdrivere fra f.eks asus, gainward, abit osv.

disse gir langt mindre ytelse enn de offesielle nvidia driverne.

på samme måte gjelder dette ati kort.

Lenke til kommentar
www.omegacorner.com , last ned Catalyst 3.10. ;)

omegadriverene lagde bare krøll for meg, veit ikke med 3.10 da jeg prøvde 3.7.

mitt tips til deg "trådstarteren" er at du først prøver ati sine original www.ati.com drivere og hvis du da ikke er fornøyd med dem så prøver du omega sine.

Lenke til kommentar
www.omegacorner.com , last ned Catalyst 3.10. ;)

omegadriverene lagde bare krøll for meg, veit ikke med 3.10 da jeg prøvde 3.7.

mitt tips til deg "trådstarteren" er at du først prøver ati sine original www.ati.com drivere og hvis du da ikke er fornøyd med dem så prøver du omega sine.

Mener du den som ligger på cd'en som følger med da??

Lenke til kommentar
husk å avinstaler dem gamle i safemode først, og slett alle regnøklene i regedit. da slipper du masse bugg med di nye driverene

Har ikke montert inn kortet ennå å har ingen driver for dette kortet ennda så da trenger jeg vel ikke bry meg om det.

Eneste driver som ligger inne er den for gf3 ti200 å den lager vel ikke krøll for dette kortet??

Lenke til kommentar

jeg tror at alle skjermkortdrivere må ut før nytt kort settes inn. eller nye drivere innstaleres. jeg gjør det ihvertfall. jeg klarte ikke å legge inn dem nye til omega her for ikke lenge siden. jeg bare sletta dem med leggtil/fjern programmer. og fikk en masse tull med den nye driveren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...