Gjest 41cea...a78 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Nederste ledd i ryggen er massen som skal gjøre ryggen elastisk sivet ut og ligger og dytter på isjas nerven, derfor stråler det ned i låret på baksiden og det benet kan bli så stivt at jeg må bruke en halvtime om morgenen til å strekke det ut slik at jeg kan gå på det. En ortoped ville legge meg på slaktebenken, men ettervirkningene kan bli at jeg begynner å halte og få enda mer vondt i ryggen. En kiropraktor sto med dollartegn i øynene og håpet på langvarig feit inntekt, men legen sa nei, det ble feil behandling! Nå prøver jeg å lære meg å leve med det. Er i full jobb og har sittende arbeid. Merker at jeg har dårlige perioder og gode perioder og bruker de gode til å alt av fysisk aktivitet jeg har lyst til, de dårlige periodene til å "ta det med ro". Vet jeg ikke blir kvitt smertene og det finnes ikke tabletter for dette. Jeg ønsker heller ikke å bli arbeidsledig. Noen andre som har tips til en enda bedre hverdag, hva bruker dere som behandling? jeg har blitt anbefalt massasje tilpasset denne skaden, men er redd det gjør mer vondt enn godt Anonymous poster hash: 41cea...a78 Lenke til kommentar
Baron12 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde nok lagt meg under kniven, for å fått det fikset Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Umulig å si noe om du skal operere eller ikke. Men om du ikke ønsker det ville jeg satset på fysioterapi, Sunnaas eller lignende behandlingssted kan kanskje være noe? Kiropraktikk er å regne som alternativ medisin selv om kiropraktikk uforståelig nok ikke er å regne som alternativ medisin i Norge juridisk sett. Kan du leve et godt liv slik du har det i dag? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Snakk med medisinsk personell som har spesifikk kunnskap rundt dette. Du kan vel vurdere en manuellterapeut ? https://fysio.no/Pasientinfo/Pasientbrosjyrer/Manuellterapi 1 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Du bør ta tak i det, hvis ikke kan du forvente forverring og uførhet. Samarbeid med fastlegen og spesialist om behandling. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Gjest 41cea...a78 skrev (På 8.12.2021 den 12.29): Nederste ledd i ryggen er massen som skal gjøre ryggen elastisk sivet ut og ligger og dytter på isjas nerven, derfor stråler det ned i låret på baksiden og det benet kan bli så stivt at jeg må bruke en halvtime om morgenen til å strekke det ut slik at jeg kan gå på det. En ortoped ville legge meg på slaktebenken, men ettervirkningene kan bli at jeg begynner å halte og få enda mer vondt i ryggen. En kiropraktor sto med dollartegn i øynene og håpet på langvarig feit inntekt, men legen sa nei, det ble feil behandling! Nå prøver jeg å lære meg å leve med det. Er i full jobb og har sittende arbeid. Merker at jeg har dårlige perioder og gode perioder og bruker de gode til å alt av fysisk aktivitet jeg har lyst til, de dårlige periodene til å "ta det med ro". Vet jeg ikke blir kvitt smertene og det finnes ikke tabletter for dette. Jeg ønsker heller ikke å bli arbeidsledig. Noen andre som har tips til en enda bedre hverdag, hva bruker dere som behandling? jeg har blitt anbefalt massasje tilpasset denne skaden, men er redd det gjør mer vondt enn godt Anonymous poster hash: 41cea...a78 Lite info her. Er det lenge siden du fikk dette? Har du vært i MR- rønken? Hvis man skal gi noen råd så må man minimum vite dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå