Gå til innhold

Spm om E700

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninde som fant ut at hu skulle laste ned mms innstilinger til mobilen sin ( sim kortet hadde hun hatt en stund, lenge faktisk men ike mer enn 5 år) og det funka ikke. Hu spurte noen i en butikk ( sikkert der hun kjøpte mobilen) og de sa at sim.kortet var for gammelt, hun ble sendt ( eller fikk da, jeg husker ikek helt) et nytt et og det kunne hun da bruke mms med.. Regner med at hun fikk det greatis siden hun har Young Talk abonement. En gang skulle mamma prøve mobil handel for å fylle opp ringesaldoen sin og da fikk hun melding fra telenor om at sim-kortet var for gammelt.. ( og det er hvertfall over 5 år gammelt)

Når det gjelder MobilHandel så skjønner jeg det, det er basert på noe som kalles "SIM Application Toolkit" og da må du ha et SIM kort som støtter dette

MMS derimot har ikke noe å gjøre med SIM-kortet, men at forhandlere sier mye rart er ikke noe nytt... Endel har ikke peiling!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seriøst,,,det og anbefale t630 foran e700 blir for dumt,,,

hva skal man med blåtann a??,,,

tenkt deg om kommer jeg virkelig til å trenge trådløs handsfree??,,,blir svaret nei der,,,og du i tillegg klarer deg med å bruke datakabel isteden for blåtann ad. til pc'n,,,da burde du absolutt gå for e700,,,dritt digg mobil,,,verdens beste,,,

er ett par små irr feil men men,,,man klarer seg,,,håper på sw oppdatering...

e700 har mye bedre camera og mye mer minne,,,t630 er ikke noe bra valg i forhold,,,med mindre det er penga det står på da ;)

E700,,,,,,,,,,er,,,,,på,,,,ingen,,,måte,,,en,,,så,,,,suveren,,,telefon,,,som,,,du,,,vill,,,ha ,,,det,,,,til.

Med Blåtann kan man:sende ting over.(f. eks bilder,som er veldig kjekt.) Blåtann headsett,og hvorfor er ikke det bra da liksom?

Prisen? ha,blir ca 3500 på begge. Kamera? Lik oppløsning din fjo**,kvaliteten får vi vente og se på.

Bedere minne,spar meg. Med 2mb kan man ha ca 40 javaspill,50 biler,3 polytoner,50 teksmeldinger,150 kontakter. Holder ikke det? spar meg.

Datakabel? Hah,Blåtann er mye mere praktisk. Dessuten,du som hele tiden snakker om at "undommer ikke trenger Bluetooth" dette er bare tøys,har du ikke hørt om Bluejacking???

T630 er Samsung E700(som IKKE er værdnes beste telefon) overlegen på ALLE områder.

Lenke til kommentar
Kamera? Lik oppløsning din fjo**,kvaliteten får vi vente og se på.

kameraet er ikke likt, e700 0,3 mp t630 0,1 mp. Man kan forstørre bildene på t630 slik at de får 0,3 må, men da blir jo kvaliteten ganske dårlig.

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
Raptor' date='10/01/2004 : 20:27']
Jeg har ei venninde som fant ut at hu skulle laste ned mms innstilinger til mobilen sin ( sim kortet hadde hun hatt en stund, lenge faktisk men ike mer enn 5 år) og det funka ikke. Hu spurte noen i en butikk ( sikkert der hun kjøpte mobilen) og de sa at sim.kortet var for gammelt, hun ble sendt ( eller fikk da, jeg husker ikek helt) et nytt et og det kunne hun da bruke mms med.. Regner med at hun fikk det greatis siden hun har Young Talk abonement. En gang skulle mamma prøve mobil handel for å fylle opp ringesaldoen sin og da fikk hun melding fra telenor om at sim-kortet var for gammelt.. ( og det er hvertfall over 5 år gammelt)

Når det gjelder MobilHandel så skjønner jeg det, det er basert på noe som kalles "SIM Application Toolkit" og da må du ha et SIM kort som støtter dette

MMS derimot har ikke noe å gjøre med SIM-kortet, men at forhandlere sier mye rart er ikke noe nytt... Endel har ikke peiling!

Haha!

Når du først skriver at noen ikke har peiling og gjør narr av det, gjør det seg lite om det viser seg at det er du som har feil. Det er helt rett at peronen kanskje må bytte ut sim kort. Sim kortet mitt var for gammelt slik at det ikke virket med mms. Så snart jeg fikk det nye simkortet virket det. I tillegg har jeg måttet bytte ut sim kort fordi nyere telefoner bare støtter 3 volt simkort, og de eldre bruker sim kort som opererer på en annen spenning. Så sim kort er ikke så enkelt..! Det har mer og si enn en tror!

Lenke til kommentar
hvordan mobil man burde velge avhenger vel av bruksområde?!? vil man ha en stili og elegant tlf som fungerer til d meste velger man nok e700, det er en bra tlf med en god del forbedringer fra de gamlere telefonene samsung har lansert, men en del små ting mangler helt klart! Tenker man meir på å ha alt av det nyeste innen funksjoner og programvare velgar man 6600 evt. t630
Lenke til kommentar

tenkt deg om kommer jeg virkelig til å trenge trådløs handsfree??,,,blir svaret nei der,,,og du i tillegg klarer deg med å bruke datakabel isteden for blåtann ad. til pc'n,,,da burde du absolutt gå for e700,,,dritt digg mobil,,,verdens beste,,,

e700 har mye bedre camera og mye mer minne,,,t630 er ikke noe bra valg i forhold,,,med mindre det er penga det står på da ;)

Unnskyld meg, men du er helt blåst du. Herreminhatt og herrejesus i et sier jeg! Du skjønner ingenting. Greit at du ikke har bruk for bluetooth og masse annet, men det betyr da ikke at ikke andre har bruk for det. Vi har skjønt at du elsker din E700 og at du vil gifte deg med den og få søte små miniatyr E700. Du er jo helt høl i hue. Du mener vel at design er bedre enn funksjonalitet, eller skjønner du kanskje ikke hva jeg mener? Jeg ville anbefalt T630 framfor E700 når som helst. Og hvis moderator vil gi meg advarsel for dette innlegget så værsågod! Det tar jeg imot gladelig! Herregud for en fjott...

Og kan du være så snill å lære deg og bruke punktum??

Lenke til kommentar
6600 støtter jo mmc minnekort er det vel så da kan jo den ha vanlig minne + 256mb, men jeg tror jeg må gi opp samsung :( da man kan lege inn ett progg på 6600 som lar en styre en server, og det trenger jeg.

6600 har også andre funksjoner og fordeler som symbian 7 gir den. Totalt sett tror jeg 6600 er innholdsmessig en mer spennende telfon en samsung, men designen er ikke den samme...

6600 har symbian 60-series. det er p900 som har symbian 7

Har du ikke fulgt med i timen gutt? :p

Lenke til kommentar

6600 har Symbian OS 7 med Nokia Series60 som brukergrensesnitt

3650/7650 har Symbian OS 6 med Nokia Series60 som brukergrensesnitt

P800 har Symbian OS 7 med UIQ 2.0 som brukergrensesnitt

P900 har Symbian OS 7 med UIQ 2.1 som brukergrensesnitt

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men du er helt blåst du. Herreminhatt og herrejesus i et sier jeg! Du skjønner ingenting. Greit at du ikke har bruk for bluetooth og masse annet, men det betyr da ikke at ikke andre har bruk for det. Vi har skjønt at du elsker din E700 og at du vil gifte deg med den og få søte små miniatyr E700. Du er jo helt høl i hue. Du mener vel at design er bedre enn funksjonalitet, eller skjønner du kanskje ikke hva jeg mener? Jeg ville anbefalt T630 framfor E700 når som helst. Og hvis moderator vil gi meg advarsel for dette innlegget så værsågod! Det tar jeg imot gladelig! Herregud for en fjott...

Og kan du være så snill å lære deg og bruke punktum??

Enig! Skal man ha en "kuul" og "hipp" fjortiss mobil er e700 tingen. Men den eier jo ikke funksjonalitet? Bluetooth er et must for alle proffere mobiler. Det ville ikke være mulig og ramse opp alt bluetooth kan brukes til, for det er så mye! Er det noe jeg angrer utrolig på, er det at jeg kjøpte mobil uten BT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...