Gå til innhold

Spm om E700

Anbefalte innlegg

Er samsung e700 en symbian telefon?

Er det verdt og vente på ati grafikkchips eller kommer de til å lide av barnesykdommer etc?

Tenker å bruke mitt gamle simkort (5år feirer det i dag) er dette for dårlig?

er det andre ting jeg burde bemerke meg om denne mobilen?

Mvh. Admin'C

Ha en god helg

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du vite hva symbian er så gjør litt research. Sjekk ut symbian.com, my-symbian.com eller hva med allaboutsymbian.com? Er vel ikke så vanskelig. E700 kjører bare vanlig os for mobil hvis man kalle det. Det er hvertfall ikke symbian og det er veldig begrenset for hva du kan gjøre med en E700.

Lenke til kommentar
Tror ikke det gamle sim-kortet støtteer mms (og det fikser ikke mobilhandle eller) , men det er bare å be om et nytt sim-kort da..

Som sagt har ikke simkortet noe med mms å gjøre..

Jeg har hatt samme simkort i over 5 år jeg. Har ingen problemer med mms.

Lenke til kommentar

Symbian er et felles OS for de fleste mobilprodusentene.(Nokia,Siemens,Samsung,Sony Erocsson)

dessverre velger som oftest bare produsentene og putte de inn i de beste telefonene sine.

E700 er et grei telefon,men det er IKKE rutenett,IKKE Bluetooth.

Det er ganske to store minus. Hva med T630 som hvistnok skal komme til februar?(?)

Lenke til kommentar

seriøst,,,det og anbefale t630 foran e700 blir for dumt,,,

hva skal man med blåtann a??,,,

tenkt deg om kommer jeg virkelig til å trenge trådløs handsfree??,,,blir svaret nei der,,,og du i tillegg klarer deg med å bruke datakabel isteden for blåtann ad. til pc'n,,,da burde du absolutt gå for e700,,,dritt digg mobil,,,verdens beste,,,

er ett par små irr feil men men,,,man klarer seg,,,håper på sw oppdatering...

e700 har mye bedre camera og mye mer minne,,,t630 er ikke noe bra valg i forhold,,,med mindre det er penga det står på da ;)

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det som er så teit med Samsung! I stedet for å lage sw-oppgradering, lager de heller en ny telefon, e710. Derfor blir du aldri kvitt disse idiotiske feilene som e700 har, men som både SE og Nokia klarer å unngå! Alternativet blir da å kjøpe ny telefon. I tillegg er jo Samsung-telefonene veldig dyre. :thumbdown:

Lenke til kommentar

tenkt deg om kommer jeg virkelig til å trenge trådløs handsfree??,,,blir svaret nei der,,,og du i tillegg klarer deg med å bruke datakabel isteden for blåtann ad. til pc'n,,,da burde du absolutt gå for e700,,,dritt digg mobil,,,verdens beste,,,

e700 har mye bedre camera og mye mer minne,,,t630 er ikke noe bra valg i forhold,,,med mindre det er penga det står på da ;)

Du er hvertfall ikke objektiv :green:

Lenke til kommentar

unnskyld, men kan du være så snill å la være å skrive ,,, ... ?

Lenke til kommentar

6600 støtter jo mmc minnekort er det vel så da kan jo den ha vanlig minne + 256mb, men jeg tror jeg må gi opp samsung :( da man kan lege inn ett progg på 6600 som lar en styre en server, og det trenger jeg.

6600 har også andre funksjoner og fordeler som symbian 7 gir den. Totalt sett tror jeg 6600 er innholdsmessig en mer spennende telfon en samsung, men designen er ikke den samme...

Lenke til kommentar
6600 støtter jo mmc minnekort er det vel så da kan jo den ha vanlig minne + 256mb, men jeg tror jeg må gi opp samsung :( da man kan lege inn ett progg på 6600 som lar en styre en server, og det trenger jeg.

6600 har også andre funksjoner og fordeler som symbian 7 gir den. Totalt sett tror jeg 6600 er innholdsmessig en mer spennende telfon en samsung, men designen er ikke den samme...

Det var jo synd at du måtte gi opp E700, for den er veldig lekker... :love:

Lenke til kommentar

6600 har symbian 60-series. det er p900 som har symbian 7

Lenke til kommentar

Nokia 6600 was announced on 17 June 2003 and is going to be available in Q4 2003. The 6600 is a huge step forward in the Series 60 range, incorporating several important hardware and software changes. The 6600 is the first Series 60 product clearly located in the Business category.

Nokia 6600 is based on the latest Symian OS v7.0s operating system and incorporates a new version of Series 60 software - Series 60 v2.0. The screen is now 16-bit deep, making it possible to display 65,536 colors and the camera supports 2x digital zoom. Integrated support for Java MIDP 2.0 enables more capable Java applications than previously (e.g. games which exploit Bluetooth and messaging capabilities) and deploys Sun’s new Java virtual machine which gives significant improvements in Java application performance.

står at det er symbian v7.0 over alt, men at den er en series 60 også

Lenke til kommentar
herregud anette.. MMS har ingen ting med sim å gjøre... ATI chip ja.. om du skal vente på det så kommer du til å vente LEEENGE... Og billig blir det ikke.... Så kjøp E700... Det er et bra kjøp det....

Jeg har ei venninde som fant ut at hu skulle laste ned mms innstilinger til mobilen sin ( sim kortet hadde hun hatt en stund, lenge faktisk men ike mer enn 5 år) og det funka ikke. Hu spurte noen i en butikk ( sikkert der hun kjøpte mobilen) og de sa at sim.kortet var for gammelt, hun ble sendt ( eller fikk da, jeg husker ikek helt) et nytt et og det kunne hun da bruke mms med.. Regner med at hun fikk det greatis siden hun har Young Talk abonement. En gang skulle mamma prøve mobil handel for å fylle opp ringesaldoen sin og da fikk hun melding fra telenor om at sim-kortet var for gammelt.. ( og det er hvertfall over 5 år gammelt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...