Gjest 077f3...95b Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 vært sammen med en mann som er prikk lik Ben Affleck, bare at han jeg var sammen med snakket ikke amerikansk. så dumpa jeg han, enda så mye han beundra meg, var hyggelig og omsorgsfull, full av liv, god jobb, og ikke minst god i senga. nå er han gift på annen kant. hva tenkte jeg på..........da jeg ikke var "klar for seriøst forhold" Anonymous poster hash: 077f3...95b Lenke til kommentar
Gjest b6866...71f Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Fikk du møte svigers Anonymous poster hash: b6866...71f Lenke til kommentar
Gjest 0d726...977 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Sånn jeg håper skjer med han jeg vet er mannen i mitt liv som ikke vil være kjæreste. Håper han angrer den dagen jeg forsvinner etter snart 3 år. Anonymous poster hash: 0d726...977 Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Kjekt med ansiktsfaktor, bare pass på å bruke høy nok faktor når du beskuer dette strålende ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå