Aritase Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg lurer på hva som er vanlig å få utbetalt i lønn hos Jysk som lageransvarlig. Har fått tilbudt jobb der i 75% stilling, til 20k brutto pr mnd. Synes selv det er ekstremt lite. Noen andre der ute som har erfaring med arbeid i Jysk? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 https://no.indeed.com/cmp/Jysk/reviews Quote Denne arbeidsplassen fulgte ikke tariff eller HMS regler i mitt to år lange deltidsjobb hos dere ved studier. Ble tvunget til gratis søndagsjobbing Fikk ikke betalt overtid Ble truet og kjeftet ned av butikksjef distriktssjef støttet butikk sjefen - helt på trynet. Var feil på så og si alle lønningene De har ingen innloggings system for når en kommer på jobb - idioti Fordeler Ingen Ulemper Alle 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Hva innebærer stillingen, og hvor mye ansiennitet har du? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er under det jeg tjente i butikk i 2009. Med full ansiennitet hadde jeg et sted mellom 34000-35000 kr brutto etter Virke sin tariff i fjor. Vet ikke om Jysk følger samme tariffavtalen, men Virke sin avhenger i stor grad av ansiennitet og alder. Lenke til kommentar
Aritase Skrevet 7. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) @Sydvest Stillingen innebærer å ha hovedansvar for lagermottak utpakking av varer, organisering av lageret, utleveringer, være behjelpelig for andre ansatte (eksempel: betjene kassa når noen går til pause eller når det er mange kunder tilstede), bestille kolli som mangler, kontakt med sjåfør som skal levere varer til kunder, påfylling av varer til butikkhyllene. Muligens noe mer også, husker ikke i farten. Har kun jobbet her i noen måneder. Endret 7. desember 2021 av Aritase Lenke til kommentar
Aritase Skrevet 7. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2021 @Windoge Hvor lenge arbeidet du før du fikk full ansiennitet? Jeg mener å huske at det er Virke som forhandler tariff hos oss også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 1 hour ago, Aritase said: @Windoge Hvor lenge arbeidet du før du fikk full ansiennitet? Jeg mener å huske at det er Virke som forhandler tariff hos oss også Husker faktisk ikke. Generell studiekompetanse eller fylte 25 år ga automatisk lønnstrinn 3 i hvert fall. Lønnstrinn 6 er full. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg jobbet for Jysk da jeg studerte, riktignok begynt å bli noen år siden, 15-20 faktisk.. Men den gang ble vi oppfordret til å ikke være med i fagforening og måtte jobbe visse søndager gratis mot pizza når butikken måtte ommøbleres/ryddes/skippertak på lageret osv. Generelt lite fokus på HMS. Var verst da det het Norsk Sengetøylager, bedret seg litt da det ble Jysk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 16 hours ago, Olsenhower said: Jeg jobbet for Jysk da jeg studerte, riktignok begynt å bli noen år siden, 15-20 faktisk.. Men den gang ble vi oppfordret til å ikke være med i fagforening og måtte jobbe visse søndager gratis mot pizza når butikken måtte ommøbleres/ryddes/skippertak på lageret osv. Generelt lite fokus på HMS. Var verst da det het Norsk Sengetøylager, bedret seg litt da det ble Jysk. Det verste er at folk faktisk møter opp til slikt. Jeg dro ikke på et eneste "pizzamøte" i samtlige bedrifter som har prøvd seg på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå