Gjest 4aeb6...a40 Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Hei! Jeg går i 3. videregående. Jeg har over disse tre årene vært i en vennegjeng på 6 stykker, 2 jenter og 4 gutter. Jeg har det siste året blitt mer og mer interressert i en av guttene i gjengen. Jeg har prøvd å finne ut om han er interressert i meg også, men er veldig usikker da han er vanskelig å lese. Flere av vennene mine har også nevnt at de tror han liker meg, uten at jeg har fortalt dem at jeg liker han. Jeg ønsker å finne ut om han liker meg. Da vi er veldig gode venner er det ikke aktuelt for meg å si det rett ut til han, for å ikke gjøre det kleint. Jeg vet derfor ikke helt hvordan jeg kan merke det. Jeg tenkte at det kanskje vil være lettere å merke hvis vi er alene, men vet ikke hvordan vi skal havne i en slik situasjon. Har noen tips eller erfaringer å dele om en lignende situasjon? Anonymous poster hash: 4aeb6...a40 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Siden du sier dere r gode venner så vil d ikke være unaturlig å spørre om han vil være med på en aktivitet, en eller annen setting som r vanlig for dere? Lenke til kommentar
Hlfdbekf Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Nei i utgangspunktet ville ikke det vært unaturlig. Men det blir på en måte det da jeg ikke er med han mye på fritiden, og når vi er sammen på skolen, og av og til på fritiden, er vi hele gjengen samlet. Derfor føler jeg det blir litt unaturlig å spørre kun han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå