danger_of_death Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har kjøpt WRC 3 på PS2 og jeg har tenkt å kjøpe et ratt. Hvilket ratt burde jeg kjøpe som har best følese??? Noen som vet eller har noen erfaringer??? Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, har ikke store erfaringen med forskjellige ratt. Men testet mitt ratt til PC (Logitech Wingman Formula Force GP), og det fungerte fint til PS2'en. Litt gammelt er det jo nå, så det finnes sikkert bedre alternativer. Men jeg var ihvertfall fornøyd med "Rally-følelsen" rattet ga. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 du kan no prøve DETTE må vel vere den beste rallly følelsen du kan få Lenke til kommentar
Heales Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det ypperste i ratt finner du her: http://www.swrt.com/252725.html Ingenting annet som er i nærheten. Dette er rattet for de som vil bli best, og som vil vinne de største racene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå