Gå til innhold

Kåre Willoch er død <3

Anbefalte innlegg

Et aldeles fantastisk menneske, som bare ble bedre og bedre, og med en kunnskap og viten som få er forunt å ha. Hvem husker ikke hans og Gros fantastiske debatter, hvor begge respekterte hverandre til tross for sine uenigheter.

Kåre forandret seg mye på det siste, og ble vel mer sosialist etter at han forlot politikken. Et utrolig klokt og godt menneske i min bok! ❤️ 

Kåre Willoch har gått bort, 93 år gammel (msn.com)

Endret av trn100
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det med meg tidligere i kveld og tenkte det var en tråd verdig. Fint at du startet minne/mimre-tråden for han. Etter min mening Høyres beste politiker gjennom alle tider. Ingen over og ingen ved siden av. Håper mange bærer med seg videre de gode menneskelige verdiene han mestret så godt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (1 minutt siden):

Fikk det med meg tidligere i kveld og tenkte det var en tråd verdig. Fint at du startet minne/mimre-tråden for han. Etter min mening Høyres beste politiker gjennom alle tider. Ingen over og ingen ved siden av. Håper mange bærer med seg videre de gode menneskelige verdiene han mestret så godt!

Ser forøvrig nå at du også har vært med her siden 2001 og jeg kjenner jo nicket ditt fra eldgamle tider. Beklager at jeg ble litt ivrig i en annen tråd! 😉

Lenke til kommentar
1 hour ago, trn100 said:

Kåre forandret seg mye på det siste, og ble vel mer sosialist etter at han forlot politikken. Et utrolig klokt og godt menneske i min bok! ❤️ 

Willoch'en var ferdig som politiker før jeg ble intressert, det var liksom Syse og den gjengen som kom senere, som gjaldt da. Han var liksom han eldre karen som alltid kommenterte i etterkant om hva han synes de burde gjort istenfor..

Og når han uttalte seg om politiske saker (stort sett ang. Høyre, KRF eller FRP) så synes jeg ofte han virket mere som en moderne Venstre-mann - enn tidligere Høyre-mann. Men fikk aldri særlig sosialist-vibber fra han. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (3 minutter siden):

Willoch'en var ferdig som politiker før jeg ble intressert, det var liksom Syse og den gjengen som kom senere, som gjaldt da. Han var liksom han eldre karen som alltid kommenterte i etterkant om hva han synes de burde gjort istenfor..

Og når han uttalte seg om politiske saker (stort sett ang. Høyre, KRF eller FRP) så synes jeg ofte han virket mere som en moderne Venstre-mann - enn tidligere Høyre-mann. Men fikk aldri særlig sosialist-vibber fra han. :)

Han vil nok dessverre bli glemt etterhvert han også, som oss alle, men lenge etter meg! 😉

Da vi styrte landet – 4. Mannen bak det moderne Norge (Sesong 1) – NRK TV

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...