Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 De klarte endelig å bytte meg over nå i starten av mars (måtte bestille på ny "fordi det var lettest" i starten av februar). De klarte ikke å tilbakeføre meg til avtalt dato så nå datt det ned strømregning fra nettselskapet og (nei, ikke nettleie - selv om kundeservice der selvsagt også antok at jeg er en idiot som ikke vet forskjell). Jeg har brukt mer tid med kundeservice på dette selskapet de siste tre månedene enn totalt i mitt 40-årige liv ellers. Og de har ikke levert det de lovet engang. Jeg kunne antakeligvis hoppet mellom tilbud hos andre selskaper resten av livet og brukt samme tid på det. Ser på tilbakemeldingene de har fått at jeg langt fra er den eneste som har opplevd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå