Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Microsoft fraråder brukerne å laste ned andre nettlesere enn Edge Lenke til kommentar
IvarH Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Google har mast om sin nettleser hver gang jeg søker på Google sine sider. Enig at det bør være enkelt å velge/bytte nettleser, men det bør vel være lov å sloss mot Chrome ned en minst like god nettleser? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Nå er nye EDGE det nærmeste MS har vært en OK nettleser på en god stund - men så lenge BING kommer innebygd og med det konstante maset føler jeg de snubler mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Vanskelig å ta MS alvorlig så lenge de anbefaler Bing som søkemotor. Folk med greie på data ville enten anbefale Google eller DuckDuckGo. Men Internet Explorer fra versjon 9 og utover, og Edge, har vært gode nettlesere. Og det går an å bytte søkemotor. Jeg bruker Edge når jeg bruker Windows. Og ettersom Windows 10 fungerer utmerket, trenger jeg ikke umiddelbart å installere Linux på alle mine maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå