Spillredaksjonen Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Anmeldelse: Halo Infinite (flerspiller) Mye tyder på at 343 har truffet blink med flerspillerdelen av Halo Infinite, men noen elementer savner vi fortsatt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Wow 2 gange 8, så hele 16/10 til Halo 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Gunfreak skrev: Wow 2 gange 8, så hele 16/10 til Halo Du misforstår. Begge modusene er en halv av en hel, så ved tanke på at 1/2 + 1/2 = 1/1, så har spillet faktisk fått 16/1! Det må være tidenes høyeste karakter til et spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Gunfreak skrev (3 timer siden): Wow 2 gange 8, så hele 16/10 til Halo Men når du deler det med ∞ blir det ikke så mye... Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Kanskje man må ha spilt Halo tidligere for å like dette? For meg som ikke har gjort det og samtidig hadde null forventninger til det, følte jeg at dette var som å spille noe meget utdaterte greier som kanskje kunne fungert om det kom ut for 10 år siden. Eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg? Så ikke at det tilførte noe unikt eller nytt på bordet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå