Tordenbjørn Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Har et lite dilemma som jeg vil få besvart, jeg skal legge nytt laminatgulv som i seg selv er null problem men så er grunnmuren litt fuktig og trenger god fuktsperre så jeg kjøpte da med noe underlag som har kombinert fuktsperre med i seg men et par folk jeg kjenner mener det ikke er nok. De mener da jeg må ha sort knotteplast under underlaget igjen for å få det skikkelig men det virker bare som en ekstremt dårlig plan? sort knotteplast er bråkete og ser for meg at det blir rimelig ustabilt, er dette noe som er greit å gjøre eller er det bare å holde seg langt unna? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 De som har gitt deg anbefalingen har nok blandet kortene litt. Du kan ikke bruke grunnmursplater (Platon) på gulvet, det ville blitt svært ustabilt og bevegelig. Men det finnes et produkt fra Pergo som ligner litt, men som er designet for gulv. https://www.pergo.no/nb-no/tilbehor/pgudlmoi15_moisturbloc-extreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå